کد خبر: ۱۱۳۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴ 08 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه رژیم جنایتکار اسرائیل فقط زبان زور می‌فهمد، تصریح کرد: با صدای رسا اعلام می‌کنیم که تا آخرین لحظه از انجام جبهه مقاومت و چنین عملیاتی در مقابل رژیم صهیونیستی دفاع خواهیم کرد

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در اجتماع مردمی و جشن پیروزی جبهه مقاومت طوفان‌الاقصی که در میدان امام حسین (ع) ساری برگزار شد، اظهار کرد: همه مسلمانان از شنیدن خبر عملیات طوفان الاقصی خوشحال شدند، مسلمانانی که بیش از هفت دهه با قتل و جنایت رژیم اشغالگر صهیونیست دل‌آزرده و رنج کشیده بودند با عملیاتی اینچنین پیروزمندانه خوشحال شده و دعا کردند.

وی افزود: رژیم جنایتکار اسرائیل فقط زبان زور می‌فهمد، خدای بزرگ خبر می‌دهد که در گذشته هم این سرزمین به‌وسیله مردمانی جبار و ستمکار مورد غصب قرار گرفته است.

آیت الله محمدی لائینی خاطر نشان کرد: قوم موسی (ع) از جانب ایشان به سطح فلسطین و بیرون راندن غاصبان فراخوانده شدند، در سوره مائده از آیه ۲۱ تا ۲۴ خدای بزرگ دو راهبرد را معرفی می‌کند.

امام جمعه ساری ادامه داد: موسی (ص) و قومش جلوی دروازه فلسطین آمدند تا با کسانی که اینجا به ستمکاری مشغول شدند بجنگند و آنها را از این سرزمین پاک بیرون کنند که این ماموریت الهی بود، اما عده‌ای که اکثریت بنی اسرائیل بودند گفتند ما اینجا می‌مانیم راهبردشان این بود که اول ظالمان باید رها کرده و بروند بعد وارد شوند که این راهبرد جواب نداد و در نتیجه ۴۰ سال در آن سرزمین سرگردان شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه گفت: راهبرد بعدی حمله به ظالمان بود که اقلیت بنی اسرائیل این راهبرد را تعقیب می‌کردند اما بقیه همراهی نکردند، بعد از موسی (ع) حضرت یوشع (ع) با همراهی اکثریت مردم این راهبرد را عملیاتی کرده، موفق شد و ظالمان را بیرون کرد و بنی اسرائیل به سرزمین مقدس وارد شده و خانه و زندگی خود را گرفتند.

این مسئول اعلام کرد: امروز هم ما چنین جریانی را در مقابل خود می‌بینیم که بیش از هفت دهه یک مشت آدم‌کش، کودک‌کش، جانی و ظالم مسجدالاقصی را غصب کردند در این مدت راهبرد نرم دلسوزانه و با نصیحت اجرا می‌شد تا جایی دلشان به رحم بیاید اما تجربه نشان داده که این راهبرد جواب نمی‌دهد، باید یورش برد و عملیات کرد، بر سر غاصبان همچون طوفان تاخت و آن‌ها را بیرون کرد.

وی گفت: اهمیت عملیات طوفان الاقصی بر این است که این راهبرد را اجرا کرده، در حالی که نیروهای نظامی و‌ ارتش اسرائیل که ادعا دارند چهارمین ارتش دنیا هستند در سرزمین فلسطین غصب شده آنچنان گیج و گمراه شدند که اصلا نفهمیدند از کجا می‌خورند از هوا و زمین و از هر طرف از موانع دیوارهای آنچنانی عبور کرده و صدها و هزاران کشته، زخمی و اسیر بر رژیم غاصب وارد کردند.

آیت الله محمدی لائینی از عملیات طوفان الاقصی با عنوان مهمترین عملیاتی که در طول هفتاد سال اخیر انجام شد یاد و تصریح کرد: این عملیات نشان داد که باید بر ظالمان یورش برد و باید همچون صاعقه بر سر ظالمان فرود آمد، ظالمان به ترس و وحشت افتادند باید هم بترسند و بدانند که این عملیات‌ها تا زمانی که این رژیم غاصب از این سرزمین برکنده شود ادامه پیدا خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن تقدیر از مردم مازندران بابت حضور در جشن پیروزی جبهه مقاومت طوفان الاقصی، تاکید کرد: با صدای رسا اعلام می‌کنیم که تا آخرین لحظه از جبهه مقاومت و انجام چنین عملیاتی در مقابل رژیم صهیونیستی دفاع خواهیم کرد، از رسانه ملی می‌خواهیم که این جشن را پوشش خبری داده و همه مراتب خوشحالی و حمایت خودشان را اعلام کنند تا این منظره‌ها موجب دلگرمی بیشتر مردم فلسطین و مجاهدان حماس شود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار