نماینده رفسنجان و انار و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: حدود ۷۶ سال از تأسیس رژیم جعلی صهیونیستی می‌گذرد که در این سال‌ها جنایت، کودک‌کشی و خونریزی راس کار این رژیم بوده و امروز باید تاوان جنایاتش را بدهد.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ 08 October 2023

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسین جلالی در خصوص حمله مقاومت به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی اظهار کرد: کشورداری با ظلم و کفر نتیجه‌اش هلاکت است، چراکه ظلم دوام ندارد و پایدار نیست.

وی ادامه داد: حدود ۷۶ سال از تأسیس رژیم جعلی صهیونیستی می‌گذرد که در این سال‌ها جنایت، کودک‌کشی و خونریزی راس کار این رژیم بوده و امروز باید تاوان جنایاتش را بدهد.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس بیان داشت: امروز رژیم کودک‌کش اسرائیل نفس‌های آخرش را می‌کشد و همه برای نابودی آن لحظه‌شماری می‌کنند و این سنت الهی و حقیقت واقعی‌ست که هیچ کشوری با ظلم نمی‌ماند.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که مقاومت محصول ایستادگی و پایداری‌اش را برداشت می‌کند و به پیروزی‌های بزرگی نائل می‌آید.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: امروز تازیانه الهی بر پیکر غاصبان تاریخ نواخته شد و این غده سرطانی از خاورمیانه بیرون خواهد آمد و منطقه و خاورمیانه از وجود منحوس آن پاکسازی می‌شود و زخمی که سال‌ها بر پیکر مسلمین نشسته است، التیام خواهد یافت.

وی متذکر شد: این پیروزی بزرگ را به همه آزادیخواهان جهان و ظلم‌ستیزان تبریک می‌گوییم.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار