مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کرمانشاه از اجرای طرح سامانه ناظرهمگانی تعزیرات حکومتی به عنوان اولین استان کشور در استان کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۱۱۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ 17 October 2015
مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کرمانشاه از اجرای طرح سامانه ناظرهمگانی تعزیرات حکومتی به عنوان اولین استان کشور در استان کرمانشاه خبرداد.

ایرج عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر، از اجرای طرح سامانه نظارتی تعزیرات حکومتی در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: در صورت اجرای این طرح استان کرمانشاه،  اولین استان بوده که موفق به این مهم شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه استاندار جدید کرمانشاه از ابتدای فعالیتش بحث تحول را در استان مطرح کرد اجرای سامانه ناظر همگانی تعزیرات حکومتی نیز می تواند در این مسیر باشد و در استان کرمانشاه تحول ایجاد کند.

ارسال عکس، فیلم و صوت از تخلفات تعزیراتی در قالب سامانه ناظر همگانی

وی افزود: با توجه به همگانی بودن سامانه مذکور تدابیری اندیشیده می شود که تمام میهمانانی که وارد استان می شوند بتوانند به صورت اتوماتیک این سامانه را روی تلفن همراه خود نصب و اجرا کنند.

عزیزی تصریح کرد: براساس ویژگی های این سامانه شهروندان و میهمانانی که این سامانه را روی تلفن همراه خود نصب کرده‌اند می توانند علاوه بر ارسال پیامهای مکتوب به سرور مرکزی این سامانه برای رسیدگی که تعزیرات حکومتی استان خواهد بود، از تخلف رخ داده صوت، فیلم و عکس نیز تهیه و ارسال کنند.

وی گفت: پس از اعلام شکایت افراد از طریق این سامانه ما آن را مورد رسیدگی قرار خواهیم داد و نتیجه رسیدگی نیز از طریق همین سامانه قابل اعلام و پیگیری است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه امکان ارسال عکس، فیلم و صوت یکی از ویژگی های مهم سامانه مذکور برای رسیدگی بهتر به تخلفات است تصریح کرد: پس از ارسال شکایت همراه با ضمیمه عکس، فیلم و... ما آن را سریعا به گشت های سیارمان اعلام می کنیم تا در اولین فرصت ورود پیدا کرده مورد رسیدگی قرار گیرد و به شخص ارجاع دهنده نیز نتیجه را اعلام کند.

اجرای آزمایشی سامانه ناظر در صورت تصویب کمیسیون هماهنگی استان

وی اجرای این سامانه نظارتی را یک تحول بزرگ در امر نظارت همگانی برشمرد و اجرای صحیح و اثرگذار آن را مستلزم همدلی و همراهی مردم در این زمینه دانست تا بتوانیم هرچه بهتر شاهد تثبیت در بحث کالا و خدمات باشیم.

عزیزی گفت: پس از طرح این موضوع در کمیسیون هماهنگی استان و صدور مجوز آن مبنی بر رضایت استاندار طی هفته های آتی به مرحله اجرای آزمایشی در خواهد آمد.

وی افزود: چنانچه این طرح به صورت موفق در مرحله آزمایشی اجرا و مردم نیز همکاری لازم را داشته باشند استمرار خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار