طبق آخرین آمار منتشرشده از سوی وزارت بهداشت فلسطین، با افزایش حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شمار شهدای فلسطینی به ۷۰۴ تن رسیده و ۳۹۰۰ نفر دیگر هم مجروح شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۳۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹ 10 October 2023

وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز، سه‌شنبه ۱۰ اکتبر اعلام کرد که تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۷‌۰۴ تن و آمار مجروحان هم به ۳۹۰۰ نفر رسیده است.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، توپخانه رژیم صهیونیستی صبح امروز شرق غزه و جبالیا را به شدت هدف حملات خود قرار داده است؛ حملات جدیدی از دشمن اسرائیلی هم مرزهای شمال غربی نوار غزه در منطقه بیت لاهیا را هدف قرار داد.

پس از این حملات بامدادی که منجر به شهادت سه خبرنگار هم شده، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که حملات نیروی هوایی به غزه با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

رسانه‌های صهیونیستی تاکنون تایید کرده‌اند که در جریان عملیات طوفان الاقصی، حداقل ۱۰۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از ۲۵۰۰ نفر زخمی شدند و این آمار باز هم در حال افزایش است.

جنبش مقاومت اسلامی حماس، صبح روز شنبه ۷ اکتبر، اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار داد و درگیری‌ها که تاکنون ادامه دارد، منجر به هلاکت هزاران صهیونیست شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار