عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: پیام تجمع حوزویان این است که حوزه علمیه تا آزادی قدس شریف و تشکیل دولت مردمی فلسطین در کنار فلسطینیان ایستاده است
کد خبر: ۱۱۳۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸ 10 October 2023

به گزارش تابناک قم، آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در اجتماع حوزویان در حمایت جبهه مقاومت و فلسطین در مدرسه فیضیه قم با بیان اینکه پیام این تجمع این است که حوزه علمیه تا آزادی قدس شریف و تشکیل دولت مردمی فلسطین در کنار فلسطینیان ایستاده است گفت: این انتفاضه‌ها باید حمایت شود تا سرانجام به طوفان الاقصی بینجامد و طومار صهیونیستی را بپیچد و حمایت از این انتفاضه‌های قهرمان یک تکلیف شرعی است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در گذر ۷۰ سال و مقاومت جانانه مردم فلسطین گفت: صهیونیست‌های غاصب زنان، کودکان و مردان را می‌کشند و جنایات زیادی را ثبت کردند و امروز می‌بینیم که فلسطینیان با بهره‌گیری از تکنیک‌های جنگی به جای پرتاب سنگ در مقابل این رژیم ایستادند و رژیم صهیونیستی قبل از ۲۵ سال نابود خواهد شد.

آیت الله خاتمی این خیزش مقاومت فلسطین را یک جلوه مهم از پیام انقلاب اسلامی که به گفته امام راحل به تمام دنیا صادر میشود دانست و افزود: این قیام و مقاومت فلسطینیان از برکات انقلاب اسلامی و مورد حمایت حوزه انقلابی است.

وی افزود:کسانی هستند که حوزه انقلابی را نمی‌بینند و نیش و کنایه می‌زنند و این در حالی است که حوزه انقلابی بود که انقلاب را تولید کرد و طی ۴۴ سال از این انقلاب حمایت کرده و آن افراد بدانند که این حوزه، انقلابی بوده و می‌ماند.

عضو فقهای شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنرانی خود به دولت‌هایی که به دنبال عادی سازی روابط با دولت صهیونیست هستند، این پیام را داد: این دولت رفتنی است و سرنوشت خود را به طناب پوسیده آن‌ها گره نزنید که در صورت ادامه دادن ارتباط با این دولت شما هم سقوط خواهید کرد.

آیت الله سید احمد خاتمی با اشاره به رشادت‌های فلسطینان گفت: مسیر مبارزه و مسیر احیای دین در طول تاریخ پر از فراز و نشیب بوده و آنچه که مهم است، این است که در مسیر حق نباید خسته شد و برای رسیدن به پیروزی باید جانفشانیی‌ها کرد.

منبع: انتخاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار