مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان بوشهر نقش بسیج در عرصه تولید و اقتصاد را مهم دانست و گفت: دشمنان برای تضعیف جایگاه کشور، تولید را هدف قرار داده و در این حوزه صنایع تولیدی را مورد تحریم قرار می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵ 15 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سرهنگ غلامرضا نصیحت‌کن، صبح امروز در نشست با بسیجیان شرکت پتروشیمی عسلویه، اظهار داشت: کشور در حال نبرد در جبهه اقتصادی است که با اعتلای کلمه بسیج و روحیه و تفکر ایثارگری، می‌توان از این گذرگاه سخت عبور کرد.

وی با بیان اینکه امروز کشور در یک جنگ نابرابر اقتصادی است، خاطرنشان کرد: همکاران بسیجی با اعتقاد به اعتلای کلمه بسیج، باید در این مسیر ثابت قدم باشند و بدانند که وعده خدا نصرت است.

نصیحت‌کن ادامه داد: اگر بتوان به هر میزان روحیه فداکاری و ایثارگری در همکاران بسیجی خالصانه تقویت شود قطعاً در محیط کار آثار آنان دیده می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان بوشهر بیان کرد: ما معتقدیم هر جایی که کار بر روی زمین مانده، بسیج می‌تواند وارد شود و در سایه تعامل با مدیریت کلان کار‌ها را اجرایی کند.

وی لزوم ترویج روحیه و تفکر بسیجی در بین خانواده‌ها به ویژه جوانان را بسیار مهم و حیاتی معرفی و خاطر نشان کرد: تفکر بسیجی یعنی عزت و غیرت، یعنی ایثار و ازخودگذشتگی و این همان چیزی است که استکبار جهانی و عوامل آن‌را با تمام امکانات به زانو در آورده است.

نصیحت‌کن تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و ایثار و مقاومت سربازان بسیجی خود از عزت و قدرت بی‌نظیری در عرصه‌های مختلف فناوری، پزشکی، نظامی و دیگر عرصه‌ها برخوردار است به گونه‌ای که هیچ قدرتی توان رویارویی با فرزندان برومند این آب و خاک نیست.

این مقام مسئول افزود: دشمنان برای تضعیف جایگاه کشور، تولید را هدف قرار داده و در این حوزه صنایع تولیدی را مورد تحریم قرار می‌دهند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه نقش بسیج در ایران اسلامی نقش بی‌بدیل و کم نظیر است، تصریح کرد: انعطاف‌پذیری بسیج سبب شده تا این نیرو در زمینه‌های مختلف نقش بن‌بست‌شکنی ایفا کند، به همین دلیل امروز شاهد نقش‌آفرینی نیروی بسیج در اکثر فعالیت‌ها هستیم.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار