قائم مقام فنی مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز از رکوردشکنی تولید در کارخانه‌های "پوشش لوله" و خط شماره‌ چهار این شرکت پس از سه سال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲ 18 October 2023

کوروش غفاری در خصوص جزییات این دستاورد اخیر شرکت در راستای افزایش بهره‌وری اظهارکرد: رکوردشکنی تولید کارخانه شماره‌ چهار این واحد صنعتی با ۱۵۲ شاخه و همچنین کارخانه‌ پوشش با ۲۷۷ شاخه در سال جاری محقق شده است.

به گفته مدیر تولید شرکت لوله‌سازی اهواز، کارخانه شماره‌ چهار اکنون در حال تولید لوله‌های ۴۲ اینچ پروژه‌ "شیوا مشعل صداقت" با ضخامت ۰.۶۶۸ و استاندارد X۶۵ است.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت سالانه تولید لوله در این کارخانه تولیدی ۴۰۰ هزار تن است.

غفاری همچنین به دستاورد محقق شده شرکت لوله سازی اهواز در زمینه کارخانه "پوشش لوله" اشاره کرد و گفت: با تولید ۲۷۷ شاخه از لوله‌های ۱۶ اینچ "دریا ساحل" با پوشش FBE نیز رکوردشکنی این خط تولیدی نیز محقق شد.

وی یادآورشد: با تلاش مجموعه‌های کارشناسی و کارگری شرکت لوله سازی اهواز همواره فرآیند ارتقاء رکوردهای تولیدی این مجموعه صنعتی ادامه خواهد داشت.

غفاری ادامه داد: شرکت لوله‌سازی اهواز با ظرفیت تولید سالانه ۷۹۰ هزار تن انواع لوله‌های فولادی و چهار میلیون متر مربع پوشش به‌ عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوله در خاورمیانه شناخته شده است.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار