فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از قتل ۵ نفر از اعضای یک خانواده با سلاح گرم در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲ 21 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ بهمن گرجیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم، ساعت ۲۱ و ۵۲ دقیقه شب ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ در یکی از روستاهای دهستان «دشتروم» از توابع شهرستان بویراحمد رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور پلیس و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، فردی ۲۶ ساله به علت اختلافات ملکی دو برادر ۴۰ و ۴۵ ساله، همسر برادر بزرگتر و دو دختر برادر بزرگتر را خود را با استفاده از سلاح ساچمه زنی و کمری به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد اظهارکرد: همچنین یکی دیگر از دختران برادر بزرگتر خود را نیز زخمی کرده که هم اکنون وضعیت این دختر مساعد است.

گرجیان با بیان اینکه قاتل که ۲۶ سال سن داشت بلافاصله با تلاش ماموران زبده پلیس دستگیر شد، تصریح کرد: هم اکنون امنیت در محل برقرار است .

تکمیلی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم با تشریح جزئیات این حادثه دلخراش گفت: این درگیری به دلیل اختلافات گذشته و خانوادگی در روستای چشمه پهن دهستان دشت روم رخ داد.

هاشمی اظهار کرد: قاتل که شخصی جوان و مجرد است؛ به تازگی از زندان آزاد شده بود و با توجه به دامنه اختلافات و کینه‌های گذشته اقدام به قتل هولناک این پنج عضو خانواده خود می‌کند.
وی تصریح کرد: قاتل با حضور به درب منزل برادر خود ۶ تن از اعضای خانواده را با اسلحه کمری زخمی می‌کند.
هاشمی یادآور شد: پنج تن شامل ۲ برادر، همسر برادر و ۲ دختر برادر در دم جان باختند و خواهر قاتل نیز زخمی می‌شود و برای درمان به بیمارستان شهید جلیل یاسوج انتقال یافت.
وی یادآور شد: قاتل نیز پس از ساعتی توسط پلیس دستگیر شد.
هاشمی تصریح کرد: آرامش هم اینک بر منطقه و محل وقوع حادثه حاکم است و شب گذشته به محض وقوع این حادثه دلخراش فرماندار شهرستان بویراحمد و برخی اعضای شورای تامین در منطقه حاضر شدند.
روستای چشمه پهن دهستان دشت روم از توابع بخش مرکزی شهرستان بویراحمد و در فاصله ۳۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

ملک حسینی دادستان مرکز استان در تشریح جزئیات دیگری از ماجرا گفت: به محض اطلاع از این حادثه بازپرس و معاون دادستان در محل حاضر و دستورات قضایی لازم صادر گردید.
این مقام قضایی ابراز کرد: با اقدامات پلیس محل اختفای قاتل شناسایی و نامبرد خود را تحویل نیروی انتظامی داد و اکنون در بازداشت است.
دادستان مرکز استان در پایان بیان داشت: تحقیقات جهت کشف زوایای این حادثه و انگیزه قاتل از علت وقوع قتل، ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار