مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: نرخ بیکاری در تابستان سال جاری نسبت به سال گذشته با کاهش سه و سه دهم درصدی همراه بوده است.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ 23 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین مختار احمدی، اظهار کرد: مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارشی که طی چند روز گذشته منتشر کرد نرخ بیکاری استان کرمانشاه را در فصل تابستان امسال ١٠ و سه دهم اعلام کرد.

وی در ادامه افزود: این آمار نسبت به تابستان سال گذشته که ١٣ و ۶ دهم بود به میزان سه و سه دهم کاهش پیدا کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس همین آمار نرخ بیکاری کشور از هشت و ٩ دهم (میانگین کشور) به هفت و ٩ دهم رسیده که یک درصد کاهش داشته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این در حالی است که نرخ بیکاری کرمانشاه بیشتر از سه برابر (سه و سه دهم) میانگین کشوری کاهش پیدا کرده است.

این مقام مسئول در ادامه اذعان کرد: بر اساس همین آمار نرخ بیکاری در ١٠ استان افزایش و نرخ بیکاری در ٢١ استان از جمله استان کرمانشاه کاهش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از نظر میزان کاهش، استان کرمانشاه، چهارمین استانی است که بیشترین کاهش را در نرخ بیکاری تابستان سال جاری داشته است.

احمدی عنوان کرد: با توجه به اینکه در فصل بهار و زمستان سال گذشته نرخ بیکاری استان کرمانشاه کاهش پیدا کرد امید است در فصل‌های آینده کاهش نرخ بیکاری تداوم داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار