فرماندار شهرستان گالیکش گفت: اعزام نوجوانان و دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور، ترویج فکر مقدس مقاومت و فداکاری در راستای ایجاد امنیت است.
کد خبر: ۱۱۳۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ 29 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، محمدرضا میرنیا عصر امروز در نهمین جلسه شورای اداری این شهرستان اظهارکرد: بیش از ۲۰ روز از جنگ میان گروه‌های مقاومت فلسطین علیه رژیم غاصب کودک‌کش می‌گذرد و تاکنون بیش از هشت هزار نفر از مردم مظلوم و بی‌دباع شهید و بیش از ۱۷ هزار نفر مجروح شدند.

فرماندار شهرستان گالیکش با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم غاصب کودک‌کش علیه مردم بی‌دفاع فلسطین تصریح کرد: علیرغم حملات وحشیانه این رژیم غاصب علیه مردم بی‌دفاع فلسطین، متاسفانه هیچ‌یک از کشور‌های اروپایی و سازمان بین‌المللی حقوق بشر اعتراضی نکردند و به حمایت از این رژیم صهیونیستی برخاستند.

وی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه شهرستانی جهادتبیین خاطرنشان کرد: این قرارگاه در راستای تبیین دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی و ایجاد نشاط و امیدآفرینی در شهرستان با ۱۲ کارگروه تخصصی مساجد و محلات، عمران و معماری، کارمندان ادارات، بهداشت و درمان، جامعه کارگری، کشاورزی، دانشگاه‌ها، تبلیغات و هیئت‌های مذهبی، آموزش و پرورش، اصناف، ورزش و جوانان و فرهنگ، هنر و رسانه راه‌اندازی شد تا از ظرفیت‌های موجود برای تبیین اقدامات انجام شده به ویژه در دولت سیزدهم استفاده شود.

فرماندار شهرستان گالیکش با بیان اینکه انتخابات پیش‌رو باید با سلامت کامل برگزار شود، ادامه داد: وظیفه همه دست‌اندرکاران و مجریان انتخابات این است که این انتخابات با حضور مشارکت حداکثری و در سلامت کامل برگزار شود.

میرنیا لازمه استمرار هر دولت را، توجه به آرمان‌های آن دولت دانست و گفت: هر فکر، مکتب و دولتی برای استمرار نیازمند توجه به آرمان‌های و ترویج و زنده نگه‌داشتن آن دارد و زنده نگه‌داشتن هشت سال دفاع مقدس یکی از این آرمان‌ها در نظام جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: اعزام نوجوانان و جوانان به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور، ترویج فکر مقدس مقاومت، ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی در راستای ایماد امنیت در جامعه است.

فرماندار شهرستان گالیکش ابراز کرد: اعزام دانش‌آموزان و نوجوانان به مناطق عملیاتی مایه دلهره دشمنان و قدرت نمایی اسلام است.

وی با اشاره به هفته پدافندغیرعامل یادآور شد: مهم‌ترین وظیفه ما در پدافند غیرعامل با توجه به تهدیدات جدید دشمن در حوزه سایبری و زیستی، آمادگی لازم در برابر این تهدیدات است.

میرنیا حضور مدیران را در راهپیمایی ۱۳ آبان ضروری برشمرد و گفت: همه مدیران دستگاه اجرایی موظف هستند در راهپیمایی و تجمع روز ۱۳ آبان حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهرستان گالیکش استعداد‌های خوبی در حوزه ورزشی و ورزشکاران دارد، اضافه کرد: با توجه به استعداد‌های خوب شهرستان تمام پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش پیگیری می‌شود و معتقد هستیم که ایجاد فضا‌های ورزشی و حضور جوانان و نوجوانان در این مکان‌ها باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان خواهد شد.

فرماندار شهرستان گالیکش بیان کرد: تلاش ما این است که شهرستان گالیکش میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در چند رشته ورزشی باشد و اکثر مسابقات ورزش استانی نیز در این شهرستان برگزار شود.

وی افزود: تاکنون طرح ملی «لاله‌های روشن» در حوزه آموزش و پرورش در ۲۵ مدرسه شهرستان اجرا شده و تا یک ماه آینده در تمامی مدارس شهرستان اجرا خواهد شد.

میرنیا گفت: در مرحله نخست، ۸۰ نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان در قالب دو اتوبوس در تاریخ ۱۵ آبان ماه امسال به مدت چهار روز به مناطق عملیاتی جنوبی اعزام می‌شوند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار