مسابقات گروه دوم لیگ برتر فوتسال کارگران کشور در یزد برگزار و تیم‌های صعود کننده به دور بعدی این رقابتها مشخص شدند.
کد خبر: ۱۱۳۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ 30 October 2023


به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مسابقات گروه دوم لیگ برترکارگران و کارخانجات کشور به میزبانی استان یزد برگزار شد و با مشخص شدن تیم های صعود کننده به دور بعد به کار خود پایان داد.
در این مسابقات تیم یزدباف بعنوان نماینده استان یزد و میزبان گروه دوم این رقابتها در کنار تیمهای فولاد ویان همدان، نیشکر امیرکبیر خوزستان، آلومینیوم اراک، فولاد کاوه کیش و فولاد سیرجان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد که در روز پایانی این رقابتها تماشاگر بازیها بود ضمن تقدیر از مدیران محترم شرکت یزدباف از قبول میزبانی گروه دوم مسابقات، گفت: شرکت یزدباف همواره در بحث ورزش کارگری و توسعه آن نقش موثری ایفا کرده و علاوه بر حضور در صحنه های ورزش قهرمانی، برای کارگران و پرسنل خود نیز برنامه های تفریحی و ورزشی زیادی برگزار می کند.
محمدرضا فلاحتی هدف از ورزش در جامعه شریف کارگری را توجه به نشاط و سلامت این مهره های ارزشمند اقتصاد دانست و خاطرنشان کرد: رسالت مهم فدراسیون ورزش کارگری و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحقق شعار ورزش، نشاط و بهره وری است؛ علاوه بر اینکه معیشت کارگران از اهمیت بالایی برخوردار است، توجه به سلامت جسم و روح کارگران نیز ضرورت دارد.
وی آموزش 25 رشته ورزشی ویژه کارگران و خانواده این عزیزان در کنار برگزاری رویدادهای ورزش همگانی، مسابقات انتخابی ورزشی و اعزام به مسابقات قهرمانی کارگران کشور را نمونه ای از فعالیت های انجام گرفته در حوزه ورزش کارگری عنوان کرد.
این مسابقات روز چهارشنبه سوم آبان ماه در سالن ورزشی کارگران غدیر یزد آغاز شد و تا امروز ادامه پیدا کرد؛ در روز پایانی این مسابقات فولاد ویان همدان 5 بر 4 مغلوب آلومینیم اراک شد و دیدار پرگل تیمهای نیشکر امیرکبیر خوزستان و فولاد سیرجان در نهایت با نتیجه 6 بر 4 به سود تیم سیرجانی پایان یافت. در دیدار پایانی تیم یزدباف به مصاف تیم فولاد کاوه کیش رفت که این دیدار نیز با نتیجه 3 بر 1 به سود کیش خاتمه پیدا کرد.
با نتایج بدست آمده در روز پایانی تیم های فولاد ویان همدان و فولاد کاوه کیش راهی دور بعدی شدند
در روز پایانی این مسابقات مدیراجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس و دبیر هیات ورزش کارگری استان و مدیران شرکت یزدباف میز حضور داشتند.
گفتنی است دور دوم مسابقات اواخر آبان ماه به میزبانی کیش با حضور تیم های صعود کرده گروه های 5 گانه برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار