در آستانه سفر ریاست قوه قضائیه به استان کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی، رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور به شهرستان منوجان استان کرمان سفر کرد.
کد خبر: ۱۱۳۵۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ 31 October 2023

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی و هیئت همراه امروز در بدو ورود به شهرستان منوجان مورد استقبال مسؤولان محلی قرار گرفتند و سپس با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان با نثار فاتحه و گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور سپس در نشستی تخصصی با حضور امام جمعه موقت منوجان، نماینده پنج شهرستان جنوبی، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان و اعضای شورای تامین شهرستان منوجان به بررسی مشکلات این شهرستان پرداخت و در ادامه دادستان و فرماندار منوجان به ایراد سخن پرداختند و معضلات مطرح شده از جمله بحث قاچاق سوخت، قاچاق مواد مخدر و مشکلات معدن آسمینون مطرح شد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه در ادامه با کارکنان دادگستری منوجان دیدار کرد و خاطرنشان کرد: پیگیری لازم جهت رفع مشکلات را انجام خواهیم داد.

وی در ادامه افزود: در این سفر چند مسأله مهم از جمله مباحث کارگری مورد بحث قرار گرفت و مشخص شد پیگیری لازم در این حوزه صورت گرفته و باید تلاش شود که کمبود‌های موجود نیز با سرعت بیشتری حل و فصل شود.

وی بر راه‌اندازی اداره ثبت اسناد و املاک در منوجان تاکید کرد و گفت: در این رابطه باید به نحوی اقدام شود که مردم کار‌های ثبتی خود را مردم در همین شهرستان پیگیری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی در ادامه از مجتمع شورای حل اختلاف مرکزی منوجان، پزشکی قانونی و زندان منوجان بازدید کرد و در جریان این بازدید‌ها با کارکنان شورای حل اختلاف دیدار کرد و در زندان منوجان نیز از نزدیک مشکلات مددجویان زندان منوجان را مورد بررسی قرار داد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار