معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: حادثه طوفان الاقصی برکات زیادی داشته به گونه‌ای که ثبات سیاسی داخلی رژیم اشغالگر را متزلزل کرد و باعث بیداری بیش از پیش مردم دنیا شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰ 06 November 2023

افرازه شهاوند پیش از ظهر امروز دوشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای خبرنگار جبهه مقاومت که در اهواز برگزار شد اظهار کرد: باید به مردم فلسطین به ویژه مجاهدان و گردان‌های مقاومت برای رقم زدن حادثه بزرگ طوفان الاقصی تبریک گفت، آنها در تاریخ نبرد خود با رژیم اشغالگر شکست دیگری را برای دشمن رقم زدند که اطلاعاتی، عملیاتی و امنیتی بود و بسیار اثرگذار بود؛ البته در مبارزات گردان‌های مقاومت در طول ۷۵ سال سابقه داشته و مجاهدان اسلام در فلسطین در محور مقاومت چنین شکست‌هایی را بر رژیم اشغالگر تحمیل کرده‌اند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان بیان کرد: طراحی که صورت گرفت با کسب موفقیت‌آمیز اهدافی که حتی برآورد نهایی هم نشده بود، یک طراحی بی‌بدیل بود، به این معنا که بسیاری از مجاهدانی که در عمق ۴۵ کیلومتری سرزمین رژیم اشغالگر نفوذ کرده بودند به قصد برگشت نرفته بودند اما دست پُر برگشتند و هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر فرو ریخت.

وی ادامه داد: اسرائیل هم در حملات هوایی با هیمنه و زره آهنینی که برای خود ترسیم کرده بود، فرو ریخت و در نبرد سرزمینی، به گونه‌ای که اکنون این رژیم اشغالگر در مواجهه با مجاهدان جرأت انجام آن را ندارد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: مردم فلسطین با دست خالی و کمترین تجهیزات و امکانات اثبات کردند چنین جسارتی را مبتنی بر ایمان داشته‌اند و این را به اثبات رساندند که هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر قابل شکستن است، چه برسد به مواجهه رژیم اشغالگر با مجاهدان سرافراز حزب الله و رزمندگان ما در محور مقاومت که آن جای خود دارد و باید جور دیگر تحلیل شود.

افرازه شهاوند عنوان کرد: اسرائیل حتی تصور رویارویی با این رزمندگان و مردم فلسطین را ندارد؛ لذا باید به مجاهدان تبریک گفت.

وی با بیان اینکه حادثه طوفان الاقصی برکات زیادی داشته است، تصریح کرد: این اتفاق همچون دفعات قبلی که فرجام نافرجامی را گریبان گیر کابینه رژیم صهیونیستی کرد، ثبات سیاسی داخلی رژیم اشغالگر را متزلزل کرد و هم اینکه اکنون باعث بیداری بیش از پیش مردم دنیا شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: اکنون در دل کشور آمریکا که حامی اصلی اسرائیل است و در اروپا مشاهده می‌کنید که مردم بیدارتر از گذشته به پا خواسته‌اند و در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه تجمعات باشکوهی برگزار کرده‌اند؛ با اتفاق طوفان الاقصی خیلی از دولت‌ها بیدار شدند، بخشی از سفارت خانه‌های رژیم اشغالگر به آتش کشیده شد، بیش از حدود ۳۰ سفارت خانه آن تعطیل شد و حتی قطع روابط صورت گرفت.

افرازه شهاوند اظهار کرد: گرچه با این حادثه، همچون گذشته مصیبت‌های زیادی بر مردم مظلوم غزه تحمیل شده است که باید از این بابت به آنها تسلیت گفت؛ اتفاقی که اکنون در حال رخ دادن است جنگ نیست، بلکه یک نبرد نامتوازن، غیرانسانی و نسل کشی است.

وی افزود: ملت بی دفاع فلسطین و غزه از طریق حملات هوایی موشکی ساعت به ساعت و ثانیه به ثانیه مورد هجمه قرار می‌گیرند و از کودک چند روزه تا پیرمرد و پیرزن ۸۰ ساله آنها مورد حمله است.

به گزارش مهر، مراسم بزرگداشت شهدای خبرنگار و رسانه‌ای جبهه مقاومت با حضور بانوی مجاهد سیده هدی موسوی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان، اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خوزستان و جمعی دیگر از مسئولان در سالن همایش‌های بین‌المللی آب و برق خوزستان برگزار شد.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار