در جلسه استانی هیات بررسی تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ارومیه ظرفیت و امکانات دستگاههای آذربایجان غربی بررسی شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ 08 November 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، آقای ابراهیمی رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی در این جلسه که مسئولان دستگاههای فرهنگی و رسانه ای استان در آن حضور داشتند ضمن تاکید بر بازخوانی آیین نامه اجرایی ستاد انتخابات و توجه بر ممنوعیت تبلیغات زود هنگام انتخاباتی گفت: براساس ماده ۴۵ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات، از زمان ثبت نام داوطلبان انتخاباتی تا هنگام شروع تبلیغات رسمی انجام هرگونه فعالیت تبلیغات انتخاباتی تحت عنوان نامزد انتخاباتی ممنوع است.

آقای حجازی فر مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به این که صدا و سیما بستر عادلانه ای را با ایجاد یک شبکه تبلیغات داوطلبان انتخاباتی در دست تهیه و اجرا دارد گفت: در این شبکه تبلیغات انتخاباتی نامزدها به طور عادلانه فرصت خواهند داشت تا تبلبغات خود را در قالب تهیه یک بسته تبلیغاتی به معرض دید مرذم حوزه انتخاباتی خود قرار دهند.

جلیل نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز از امادگی پوشش اینترنتی استان حتی در روستاها با پوشش بیش از ۸۰ درصدی برای استفاده از سکوها یا همان پیامرسان های داخلی در زمان تبلیغات انتخاباتی خبر داد و گفت: در طول دو سال گذشته فرهنگ استفاده از پیامرسان های داخلی در کشور بیشتر شده و می توان گفت بیش از ۳۰ میلیون نفر از هموطنان در کشور از سکوها یا همان پیام رسان های داخلی استفاده می کنند.

آقای نوروزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این جلسه بررسی تخلفات احتمالی تبلیغات زودهنگام انتخاباتی برخی از نامزدها و ایجاد فضایی برابر و عادلانه برای همه نامزدها جهت انجام فعالیت های تبلیغاتی در زمان تبلیغات انتخابات را از جمله اهداف مهم برگزاری جلسات هیات بررسی تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان دانست.

در این جلسه مقرر شد تا ظرفیت دستگاهها برای استفاده تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی نیز یک ماه قبل از شروع زمان رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس  شورای اسلامی به این ستاد اعلام شود وبرنامه ریزی برای اعلام زمان تبلیغات انتخابات بر اساس تصمیمات  هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات مجلس خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار