مدیرکل بازرسی لرستان گفت: کارخانه شیر پگاه یکی از صنایع موفق، فعال و ارزشمند استان است و همچون برخی صنایع استان نیازمند بروزرسانی و ارتقا و توسعه خطوط و تجهیزات است.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰ 08 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، سعید رازانی عصر امروز در بازدید از کارخانه شیر پگاه لرستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری، ریاست قوه قضاییه و ریاست سازمان بازرسی کل کشور تاکیدات فراوانی بر رشد و رونق تولید دارند، اظهار کرد: هدف از این بازرسی‌ها این است که ضمن آشنایی با نواقص، بتوانیم در چارچوب قوانین نواقص را رفع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کارخانه شیر پگاه یکی از صنایع موفق، فعال و ارزشمند استان است و با توجه به اینکه در بحث تولید، تجهیزات این کارخانه فرسوده و بیش از ۵۰ سال قدمت دارد و یکی از مراکز و مشاغل پایدار استان بوده، لذا نیازمند بروزرسانی و ارتقا و توسعه خطوط و تجهیزات است.

مدیرکل بازرسی لرستان با بیان اینکه در خصوص تهیه شیر مدارس با مشکل مواجه هستیم، افزود: با توجه به بحث سلامت دانش آموزان باید به فکر سرمایه‌گذاری و توسعه کارخانه باشیم.

رازانی بر لزوم حمایت از صنایع استان تاکید کرد و گفت: توسعه کمی و کیفی صنایع غذایی در رشد و باروری اقتصادی استان بسیار موثر است و بنابراین شناسایی مشکلات و تلاش درجهت رفع موانع در دستور کار قرار دارد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار