رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گرمه گفت: از ۸ نفر از کتابخوانان برتر شهرستان گرمه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی تجلیل شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷ 09 November 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، مریم خواجه، رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمه ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اظهار کرد: مطالعه و کتابخوانی باعث توسعه و پیشرفت جامعه می‌شود و باید برای ترویج فرهنگ مطالعه تلاش شود.

وی برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی را تشریح کرد و گفت: مسابقات کتابخوانی، اهدای کتاب به کتابخانه‌های واحد‌های تولیدی شهرستان، دیدار با دستگاه‌های اجرایی، دیدار با خانواده کتابخوانان و تقدیر از خانواده کتابخوانان کارگری از اهم برنامه‌های اجرایی در هفته کتاب و کتابخوانی است.

عبدالحسین قاضوی، فرماندار گرمه نیز در این جلسه خواستار تلاش همگانی برای ترویج فرهنگ مطالعه شد و افزود: دستیابی به توسعه و پیشرفت در هر جامعه‌ای نیازمند تقویت کتابخوانی است و باید با اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع در این زمینه تلاش شود.

وی به لزوم برپایی برنامه‌های ویژه در ایام هفته کتاب و کتابخوانی با حضور مردم و مسئولان اشاره و بیان کرد: باید با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی موجب ترویج فرهنگ مطالعه در شهرستان به ویژه تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه شویم.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار