رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: گمرکات این استان، برای کمک و حمایت از فعالان اقتصادی و تولید، منتظر دستور قضایی نباشد.
کد خبر: ۱۱۳۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ 11 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی روز شنبه در جریان بازدید از اداره‌کل گمرکات استان مرکزی با اشاره به جایگاه و نقش ویژه‌ای که گمرک در حوزه کمک به فعالان اقتصادی دارد، افزود: انتظار از گمرکات استان این است که در مواقع و مواردی که قانون اجازه می‌دهد، همراهی و کمک به واحدها و صنایع تولیدی استان مرکزی را در اولویت قرار دهند و منتظر ورود دستگاه قضایی نباشد.

وی بیان کرد : گمرکات استان مرکزی با افزایش تعامل با مسئولان ذیربط و انجام اقدامات و مطالعات کارشناسی، مسائل مبتلابه مرتبط به دادگستری را اعلام کند تا در چرخه تولید، وقفه‌ای به وجود نیاید.

رییس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: اکنون یکی از سخت‌ترین کارها در کشور، تولید است که موانع فراوانی برای تولیدکنندگان وجود دارد و کسانیکه پا در این راه گذاشته‌اند، شایسته تقدیر، حمایت و پشتیبانی هستند.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: در حوزه گمرکات و امور اقتصادی، هم قوانین و هم دستورالعمل‌ها، متعدد، فراوان و دست و پاگیر هستند، لذا اگر نگاه و رویکرد، بر مبنای همراهی و کمک به قشر تولید کننده نباشد، کار متوقف می‌شود.

وی بیان کرد: خیلی از مواقع که دادگستری استان و دادستانی به مواردی در این خصوص ورود می‌کنند، رویکرد حمایت و پشتیبانی از تولید است و مصلحت بزرگی مد نظر است که همان امنیت و آرامش خانواده بزرگ فعالان اقتصادی و جامعه کارگری است که ستون فقرات حوزه اقتصاد محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: اگر فعال اقتصادی احساس کند نگاه حمایتی به او وجود دارد، با اعتماد به نفس بالا و امیدوارانه برای ارتقاء سطح تولید و جهش شاخص‌های اقتصادی کشور گام برمی‌دارد و خروجی کار مناسب خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار