مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۶ 14 November 2023

به گزارش تابناک قم، همچون هفته‌های گذشته، مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه هفته آخر آبان‌ماه1402 با حضور منتظران و عاشقان امام زمان(عج) برگزار خواهد شد.

فردا سه‌شنبه 23 آبان‌ماه، مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا»، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین جوشقانیان و قرائت دعا توسط حسن شالبافان بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

در روز پنجشنبه 25 آبان‌ماه، مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» و سخنرانی و قرائت دعا توسط حجت‌الاسلام مرتضی حائری بعد از نماز مغرب‌ و عشاء برگزار خواهد شد.

صبح روز جمعه 26 آبان‌ماه نیز مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» از ساعت ۶ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی و قرائت دعای سیدمهدی میرداماد برگزار می‌شود.

قرائت صلوات ضراب اصفهانی از ساعت ۱۶ و قرائت زیارت آل‌یس بلافاصله بعد از نماز عشاء در روز جمعه پایان‌بخش برنامه‌های این هفته مسجد مقدس جمکران است.

خاطرنشان می‌شود تمام این برنامه‌ها به صورت زنده از درگاه اینترنتی مسجد مقدس جمکران به آدرس https://jamkaran.ir/liveWin پخش خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار