دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ گفت: در عملیات‌های جداگانه مقابله با تغییر کاربری در چندین روستا که شامل وسعت ۱۴۲ هکتاری بود ۴۲ ویلای غیرمجاز به ارزش بیش از ۸ هزار میلیارد تومان اعمال قانون شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ 16 November 2023

به گزارش «تابناک البرز» شاپور صفری با بیان اینکه در یک عملیات مقابله‌ای از تغییر کاربری غیرمجاز 142 هکتار در حوزه قضایی چهارباغ جلوگیری شده است، اظهار داشت: این اقدام در روستاهای «قوهه»، «ملک آباد»، «مهدی آباد» و بخش مرکزی چهارباغ انجام و تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اعمال شد.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ ارزش اراضی آزادسازی شده را بیش از  8 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این عملیات در راستای درخواست جهاد کشاورزی چهارباغ و با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی و دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان انجام شد.

وی تعداد قطعات اعمال قانون شده را در این حوزه قضایی که به واسطه موقعیت آب و هوایی آن و نزدیکی به پایتخت یکی از مقاصد اصلی متخلفان در تغییر کاربری‌ها است، 60 مورد عنوان کرد و متذکر شد: اعمال قانون در مورد دیوارکشی به تعداد 230 مورد، بنای غیرمجاز ویلا و تجاری 42 مورد، دپوی مصالح 46 مورد، ‌آلاچیق 10 مورد، استخر6 مورد و محوطه‌سازی به تعداد 34 مورد به انجام رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار