رئیس کانون بازنشستگان انتظامی کشور گفت:به زودی حقوق بازنشستگان انتظامی همسان‌سازی شده و ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷ 16 November 2023

به گزارش تابناک گلستان، سردار مسعود جعفری‌نسب ظهر امروز در مراسم گرامیداشت بیست‌وششمین سالگرد شهادت شهید جواد حاجی خداکرم اظهار کرد: انتظامی سکان‌دار امنیت کشور است و شبانه‌روز با ارائه خدمات خود به مردم تلاش دارد تا امنیت پایداری را در کشور ایجاد کند.

وی تصریح کرد: شالوده و اساس امنیت کشور را مدیون همین بازنشستگان هستیم که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با تلاش‌های خود در تمام نقاط مرزی و جغرافیایی کشور، این امنیت را ماندگار و پایدار کردند.

رئیس بازنشستگان انتظامی کشور با اشاره به ناآرامی‌های کشور‌های همسایه خاطرنشان‌کرد: علی‌رغم ناآرامی‌ها و گرفتار‌های متعدد در اقصی نقاط جهان، کشور ایران اسلامی مانند یک جزیره در بین این بحران، از امنیت خوب و پایداری برخوردار است و این امنیت را مدیون شهدایی هستیم که با نثار جان خود برای ملت ایران به ارمغان می‌آورند.

وی با بیان اینکه بازنشستگان از مشکلات معیشتی رنج می‌برند، ادامه داد: حقوق کافی و نشاط از جمله موضوعات مهمی است که باید بازنشستگان از آن برخوردار باشند و تلاش داریم ظرف یکی، دوماه آینده حقوق بازنشستگان انتظامی را همسان‌سازی کنیم و افزایش ۲۰ درصدی داشته باشیم.

جعفری‌نسب گفت: در برنامه هفتم توسعه نیز، اقدامات و تصمیمات خوبی برای بازنشستگان کشوری و لشکری در نظر گرفته شده‌است که با تحقق آن‌ها وضعیت معیشتی و مالی این عزیزان بهتر خواهدشد. اتفاقات غزه، عاشورا را برای ما تداعی می‌کند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار