رئیس دانشگاه یزد در آیین اختتامیه مسابقات جام آبی:
رئیس دانشگاه یزد در آیین اختتامیه مسابقات جام آبی دانشگاه یزد با بیان اینکه ایستادگی و خستگی ناپذیری از ویژگی تیم های این مسابقه بود، گفت: مسابقه زیردریای های بدون سرنشین جام آبی را با قدرت ادامه می دهیم.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ 18 November 2023

 




به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، عباس کلانتری در اختتامیه رویداد مسابقه زیردریایی های بدون سرنشین جام آبی در دانشگاه یزد با تقدیر از زحمات دکتر محمد هادی هنرور دبیر رویداد و استادیار دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه یزد، اظهار کرد: دکتر هنرور مردانه ایستاد و برای تغییر و پرورش دانشجویان تلاش کرد تا این رویداد شکل گرفت.

 رییس دانشگاه یزد با اظهار به اینکه خودباوری و پرورش در کار تیمی با اعضایی که از گوشه و کنار کشور در قالب یک تیم گرد هم آمدند توانست کار علمی را رقم بزند که شاید در تصور برخی نمی گنجد.

وی با اشاره به اهمیت این رویداد علمی گفت: جوانان امروز ما علی رغم همه سمپاشی ها و پمپاژ ناامیدی دور هم جمع شدند و برای مملکت کار کردند که این ارزشمندی رویداد جام آبی را نشان می دهد.

رییس دانشگاه یزد با تاکید بر اینکه مملکت نیاز به کار جهادی دارد و اساتید باید خود را تغییر دهند، عنوان کرد: اگر امروز در دنیا مستقل هستیم به دلیل وجود خودباوری و خستگی ناپذیری است که در طول مسابقات جام آبی من شاهد آن بودم و دوباره این راه را قوی تر از قبل ادامه می دهیم.
کلانتری از صنایع دریایی شهید مقدم، مرکز نوآوری باز دریایی و وزارت علوم برای حمایت های ویژه، قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار