دبیر علمی رویداد جام آبی در آیین اختتامیه مرحله دوم رویداد در خصوص هدف اصلی گفت: نقص پرورش مهندس در رشته های فنی و مهندسی دانشگاه نقصی مشهود و آزاردهنده است.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳ 18 November 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد،محمدهادی هنرور با بیان اینکه در دانشگاه های مهم دنیا برای آموزش نیروهای متخصص همین فرایند را اجرا می‌کنند، اظهار کرد: برای مهندس شدن فرایندی در کنار تحصیلات رسمی باید طی شود چرا که در کلاس کسی مهندس نمی شود.

هنرور گفت: در این رویداد که بیش از ۸ ماه برای آن زمان گذاشته شد، تیم ها با غلبه و استمرار موفق شدند و تلاش ارادی را انتخاب کردند و وارد تلاش چند ماهه شدند.
وی با اشاره به تحریم ها، اظهارداشت: با وجود سختی ها و تحریم های همه جانبه کاری که رقم نخورده به انجام رسید و مرحله پایانی با حضور تیم های برگزیده در دریا برگزار می شود.
استادیار دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه یزد به تیم‌های حاضر در این رویداد گفت: همیشه به این بیاندیشید که امام زمان (عج) از شما چه می‌خواهد و قطعا امام عصر (عج) توسعه علمی، تکنولوژی، رفاه و قدرت جامعه و اثرگذاری در جامعه را از شما می‌خواهد.

هنرور با بیان آیه ای از قرآن، تاکید کرد: طبق آیه قرآن وَأَنْ لَيْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَى وَأَنَّ سَعْيَهُ سَوْفَ يُرَى، سعی و تلاش طولانی شما را موفق می کند‌.

گفتنی است: در این رویداد که تیمهای شرکت کننده به بیان خاطرات خود پرداختند، عباس کلانتری رییس دانشگاه یزد به عنوان تسهیلگر برتر در رویداد جام آبی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار