سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از اضافه شدن ۱۲ دوربین نظارت تصویری، ۶ سامانه ثبت تخلفات و تعویض و ارتقا کیفیت ۹ دوربین نظارتی موجود به سامانه‌های هوشمند حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۶ 20 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، حمیدرضا پیمانجو با بیان اینکه ۱۳ سامانه نظارت تصویری در محور‌های استان وجود دارد گفت: پیرو پیگیری‌های انجام شده با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، ۱۲ دوربین نظارتی به سامانه‌های هوشمند موجود استان اضافه می‌گردد و تعداد سامانه‌های نظارت تصویری استان به ۲۵ سامانه افزایش می‌یابد. همچنین ۲۱ سامانه ثبت تخلفات به منظور کنترل سرعت لحظه‌ای و متوسط در استان موجود می‌باشد که به این تعداد ۶ سامانه افزوده و مجموعاً به ۲۷ سامانه ثبت تخلفات سرعت می‌رسد.

پیمانجو با اشاره به اهمیت پایش تصویری محور‌های استان خصوصا در ایام پرترافیک و هنگام بارش‌ها افزود: این سامانه‌ها علاوه بر تشخیص ترافیک جاده ای، سوانح، انسداد و تغییرات آب و هوایی را نیز رصد می‌کنند.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: تصویر این دوربین‌ها بر روی اپلیکیشن و سایت ۱۴۱ برای همه هموطنان قابل رویت است و هموطنان میتوانند جهت مدیریت سفر خود از این تصاویر و سایر قابلیت‌های سامانه ۱۴۱ استفاده نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار