مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از کمک بیش از 6میلیارد ریالی حامیان داخلی وخارجی به ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان درشش ماهه اول سال جاری خبر داد
کد خبر: ۱۱۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 18 October 2015

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از کمک بیش از 6میلیارد ریالی حامیان داخلی وخارجی به ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان درشش ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، امراله فروزنده گفت: طرح اکرام ایتام با تاْسی از سیره ائمه معصومین (ع)درخصوص یتیم ویتیم نوازی بارویکرد ترویج فرهنگ نوع دوستی وحفظ عزت نفس و رشد و تعالی فرزندانی که یتیم شده اند و از نعمت پدر محروم مانده یکی از طرحهای موفق کمیته امداد می باشد.

فروزنده با بیان این مطلب که در زندگی انسان خلاها وکمبودهای فراوانی وجود دارد که جز از طریق محبت و دوستی وکمک به همدیگر نمی توان آن را جبران کرد، افزود: در طرح اکرام که حمایت ایتام، به خیرین علاقمند واگذار می شود یک هزار و 722حامی از داخل و خارج کشور ایتام شهرستان کهگیلویه را حمایت می نمایند.

فروزنده با اشاره به اینکه این حامیان نیکوکار یکهزار و 46 یتیم را تحت حمایت خود دارند، بیان داشت :درشش ماهه اول سال جاری حامیان ایتام بالغ بر 6میلیارد و 384میلیون ریال کمک های نقدی و جنسی خود را به ایتام این شهرستان اهداء نموده اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه ضمن تقدیر از همه حامیان و خیرین به خاطر رفع مشکلات ایتام و همکاری با این نهاد، عنوان کرد: جشن های متعددی از جمله جشن عاطفه ها و نیکوکاری جهت کمک به ایتام و نیازمندان و دانش آموزان بی بضاعت برگزار می گردد که حضور متمکنین و خیرین باعث خواهد شد که مشکلات نیازمندان تا حدودی مرتفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار