مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر در دیدار با روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در جهاد تبیین و اطلاع رسانی هوشمندانه دارند.
کد خبر: ۱۱۴۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ 28 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد علی موحدی در دیدار با سید، ولی موسوی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت ایام فاطمیه گفت: مسیر تعالی و پیشرفت جامعه از آموزش و پرورش می‌گذرد که بر مبنای سند تحول بنیادین همه نسبت به آموزش و پرورش جهت تحقق ماموریت‌هایش که همانا تربیت انسان در تراز انقلاب اسلامی است وظیفه دارند.

وی. نقش روابط عمومی‌ها در آموزش و پرورش را بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و‌گفت: روابط عمومی‌ها در انعکاس خدمات نظام اسلامی، معرفی فرهنگیان موفق. فداکار و ایثارگر و دانش آموزان خلاق و مستعد رسالت مهمی بر عهده دارند.

موحدی، ضمن تقدیر از تلاش‌های اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان بوشهر در ارتباط مستمر با مجموعه آموزش و پرورش، اولیا، دانش آموزان و تعامل با رسانه‌ها گفت: همکاری و تقویت روابط عمومی در ابعاد مختلف از رویکرد‌های مهم آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها و مناطق است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، بر تعامل و تبادل تجربیات روابط عمومی آموزش و پرورش استان‌ها برای پویایی عرصه اطلاع رسانی تاکید کرد.

تاکید بر نقش مهم روابط عمومی‌ها

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با ابراز خرسندی از این دیدار گفت: روابط عمومی آیینه تمام نمای هر سیستمی است که در عصر ارتباطات و فناوری نقش مهمی در اطلاع رسانی به هنگام، به موقع و هوشمندانه برای اقناع سازی افکار عمومی دارد.
سید، ولی موسوی از نگاه ویژه مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به حوزه روابط عمومی تقدیر کرد و‌گفت: روابط عمومی‌ها برای انجام رسالت ذاتی خود به نیروی انسانی کارآمد و تجهیزات لازم دارند که تقویت روابط عمومی‌ها در استان‌ها و شهرستان‌ها و مناطق نیازمند بازنگری است.

موسوی برگزاری نخستین جشنواره رسانه و تعلیم و تربیت در استان با هدف بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها در ارتقا کیفی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی. تشکیل شورای اطلاع رسانی و تعامل سازنده با مجموعه رسانه‌ها را بخشی از مهمترین برنامه‌های اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

وی، روابط عمومی‌ها در آموزش و پرورش را صدای فرهنگیان، اولیا و دانش آموزان عنوان کرد و‌گفت؛ آموزش و پرورش دریایی از ظرفیت است که گسترده‌ترین جامعه هدف را دارد که باید از همه ظرفیت‌ها برای اطلاع رسانی استفاده شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه در آموزش و پرورش استان مدیرکل و مجموعه معاونین ارتباط و تعامل خوبی با حوزه روابط عمومی دارند که نگاه و رویکرد آنان تقویت روابط عمومی است.

عبدالله گنخکی افزود: در سطح استان ارتباط و تعامل خوبی با مجموعه صدا و سیما و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری وجود دارد که در زمینه انعکاس خدمات دولت مردمی ایران قوی در آموزش و پرورش فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

وی با ابراز خرسندی از حضور رییس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در استان گفت: استفاده از تجارب و برنامه‌های ادارات روابط عمومی آموزش و پرورش دیگر استان‌ها نقش موثری در ارتقا کیفی اطلاع رسانی خواهد داشت.
گفتنی است: رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر به بوشهر با بازیار معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز دیدار و پیرامون مسایل آموزشی تبادل نظر کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار