در 24 ساعت گذشته انجام شد
فرمانده انتظامی استان البرز از اجرای بزرگ‌ترین عملیات پلیس در استان البرز و دستگیری 137 مجرم در اجرای طرح‌های نقطه‌ای در کلانشهر کرج خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 18 October 2015
به گزارش تابناک – البرز: سردار بخشعلی کامرانی صالح امروز اعلام کرد: طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی به صورت مستمر در استان البرز ادامه دارد.
وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به اجرای مستمر طرح‌های نقطه‌ای و حجمی در سطح استان طی 24 ساعت گذشته 137 مجرم در کلانشهر کرج دستگیر شده‌اند.
فرمانده انتظامی استان البرز تأکید کرد: با اجرای طرح‌های نقطه‌ای که توسط هر یک از کلانتری‌ها و به صورت مجزا انجام می‌شود موفق شده ایم که مجرمان را شناسایی و دستگیر کنیم.
کامرانی صالح بیان داشت: دراین راستا و با اجرای طرح‌های حجمی که با حضور پلیس‌های تخصصی، یگان امداد و سایر یگان‌های انتظامی در هر منطقه به صورت حجمی انجام شه است، اقدام به پاکسازی مناطق آلوده کردیم.
فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه سخنان خود با تأکید برای رسیدن به امنیت پایدار اقدامات پلیسی مناسب انجام شده است، افزود: در این راستا و در رسیدن به اهداف مورد نظر به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کرده‌ایم.
کامرانی صالح با اشاره به نتایج مثبت انجام این طرح‌ها گفت: انجام این طرح‌ها و استمرار آنها در دستور کار مجموعه پلیس البرز است و مدتی است که در راستای تأمین امنیت، آرامش و آسایش شهروندان طرح‌های مقابله با اراذل و اوباش، مقابله با سارقان، جمع‌آوری معتادان و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر به جد در دستور کار قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: با تشدید کنترل بر رفتار مجرمان و شناسایی و دستگیری آنها امنیت را مستقر و رضایت شهروندان را جلب خواهیم کرد.
فرمانده انتظامی استان البرز افزود: در همین راستا در طول 24ساعت گذشته چندین طرح نقطه‌ای در کلانشهر کرج به اجرا درآمد که دستگیری 137سارق و توزیع کننده موادمخدر از عمده نتایج آن است.
وی در پایان از جمع‌آوری 22 معتاد و معرفی آنها به مراکز مجاز ترک اعتیاد و کشف 8 کیلوگرم انواع مواد مخدر در اجرای این طرح‌ها خبر داد.
همچنین صبح امروز در یک عملیات ضربتی دیگر، 2 باند بزرگ اراذل و اوباش در کرج متلاشی و سرکرده آنها دستگیر شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار