مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: تاکنون ۵‌ هزار و ۱۰۰ خودرو در طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودرو‌های عمومی دوگانه سوز شده و پنج هزار و ۹۷۰ دستگاه خودرو نیز ثبت نام کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ 03 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، سید حجت مدنی اظهار کرد: تاکنون پنج هزار و ۹۷۰ دستگاه خودرو در سامانه GCR.NIOPDC.IR برای تبدیل به دو گانه سوز در سطح منطقه ثبت نام کرده اند که از این تعداد پنج هزار و ۱۵۱دستگاه خودرو دو گانه سوز شدند و ۸۱۹ دستگاه خودروی دیگر در صف تبدیل هستند.

وی افزود: بر اساس مصوبه جدید شورای اقتصاد، این مجوز به وزارت نفت داده شده است که مخازن تاکسی‌های فرسوده به صورت رایگان تعویض شود و مالکان خودرو‌های گازسوز که تاریخ انقضای مخزن آن‌ها فرا رسیده (۱۵ سال سن) می‌توانند با مراجعه به سایت GCR.NIOPDC.IR برای تعویض مخزن خود ثبت‌نام و پس از دریافت نوبت از نزدیک‌ترین کارگاه، مخزن خودرو خود را تعویض کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل تصریح کرد: طرح تعویض مخازن فرسوده از روز سه‌شنبه هفته جاری آغاز می‌شود و این طرح به‌صورت کاملاً رایگان و از محل مصوبه ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر اجرایی شده است و کارگاه‌ها حق دریافت هیچ‌گونه هزینه‌ای برای تعویض مخزن ندارند.

مدنی گفت: دوگانه سوز کردن خودرو یکی از راه‌های موثر در کاهش مصرف سوخت و آلودگی شناخته شده و یکی از سالم‌ترین سوخت‌های رایج در تمام جهان است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار