رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از انهدام باند سارقان خودروی پراید و کشف ۷ دستگاه خودروی مسروقه در این ارتباط خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱ 08 December 2023

به گزارش تابناک قم، سرهنگ جعفر عباسعلی پور، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم در تشریح خبر بازداشت اعضای باند سرقت خوردو در قم گفت: در پی اعلام شکایت فردی به هویت معلوم مبنی برسرقت خودروی پراید وی و با توجه به اهمیت آن و اینکه احتمال سرقت‌های بیشتری در این خصوص متصور می‌باشد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه و اظهارات شاکی مشخص شد مالباخته برای خرید شیرآلات ساختمانی به مغازه‌ای واقع در یکی از خیابان‌های سطح شهر مراجعه و خودروی مذکور را پارک و پس از گذشت ۱۵ دقیقه به محل پارک خودرو مراجعه کرده که متوجه سرقت آن می‌شود.

سرهنگ عباسعلی پور ادامه داد: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان و با انجام سلسله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و نیز با همکاری ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قم نسبت به کنترل محور‌های ورودی استان اقدام و نهایتاً خودروی موصوف شناسایی شد

وی افزود: راننده به محض مشاهده ماموران نیروی انتظامی قم اقدام به فرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: در ادامه ماموران به تعقیب و گریز خودروی مذکور پرداخته و موفق شدند خودرو را متوقف و راننده و سرنشین آن را بازداشت کنند.

سرهنگ عباسعلی پور بیان داشت: در بازرسی صورت گرفته از خودرو، اموال مسروقه شامل باطری، پنل ضبط، کیف ابزارآلات و ... کشف و جهت بررسی دقیق‌تر به پلیس آگاهی استان قم منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم ابراز داشت: در بازجویی به‌عمل آمده از متهمان در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بودند، اما با وجود دلایل و مدارک موجود و انجام تحقیقات علمی، در نهایت به ۷ فقره سرقت خودروی پراید در سطح استان اعتراف کردند و در ادامه خودروی مسروقه نیز تحویل مالباخته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار