مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۱۰ هزار و ۱۶۰ خانوار در این استان برای دریافت زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت‌نام کرده و واجد شرایط شناخته شدند.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ 19 December 2023

علیرضا قاری قرآن افزود: تا کنون ۱۱ هزار و ۹۰۰ خانوار برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اقدام به ثبت نام کردند که پس از پالایش‌های بعمل آمده ۱۰ هزار و ۱۶۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند.

وی با بیان اینکه تا کنون ثبت نام یکهزار و ۸۴۰ خانوار اصفهانی در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تایید نهایی شده ادامه داد: تا کنون به ۸۰۱ خانوار واجد شرایط، زمین ویلایی (تک واحدی) تخصیص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشد، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.

وی اضافه کرد: براین اساس متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن مراجعه کنند.

قاری قرآن گفت: همچنین براساس بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ وزارت راه و شهرسازی موظف است به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانوارهای دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص دهد.

وی ادامه داد: اصفهانی‌های دارای چهار فرزند و بیشتر در صورت دارا بودن شرایط لازم، برای دریافت زمین رایگان می توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار