وزیر ارتباطات در پاسخ به پرسش تابناک، مبنی بر اینکه جزئیات افزایش تعرفه اینترنت و موضع شما در این زمینه چیست، پاسخ شفافی نداد و صرفا به بیان اینکه جزئیاتی در این زمنیه وجود ندارد و پیشنهادهای اپراتورها در حال بررسی است، بسنده کرد.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ 26 December 2023

به گزارش تابناک قم، اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت نظیر شرکت مخابرات ایران، همراه اول، ایرانسل، رایتل، شاتل، آسیاتک و مبین‌نت در نامه‌ای به رییس جمهور، خواستار افزایش صددرصدی تعرفه بسته‌های دیتای همراه بالاتر از دو گیگابایت شدند.

چندی پیش نیز طی جلسات متعددی که این اپراتورها با ستاد تنظیم بازار برگزار کردند، پیگیر این موضوع بودند. در همین زمینه، تابناک موضوع را از عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات، با طرح سوالی مبنی بر اینکه جزئیات افزایش تعرفه اینترنت و موضع شما در این زمینه چیست، پیگیری کرد.

او نیز پاسخ شفافی در این زمینه نداد و صرفا به بیان اینکه جزئیاتی در این زمنیه وجود ندارد و پیشنهادهای اپراتورها در حال بررسی است، بسنده کرد. به نظر می‌رسد، موضع وزیر ارتباطات دولت سیزدهم صرفا جلوی دوربین‌های مردمی به عنوان یکی از مخالفان افزایش تعرفه اینترنت است و گویا در صورت نبود چنین دوربین‌هایی، اظهارنظر خاصی در این زمینه ندارد!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار