مدیر جهاد کشاورزی کیار گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۶ میلیارد تومان به متقاضیان تسهیلات تجهیز و توسعه مکانیزاسیون در این شهرستان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۴۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸ 28 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، امرالله اسماعیلی از جذب ۶۰ درصدی تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در کیار خبر داد و گفت: ۶ میلیارد تومان تسهیلات در قالب خط اعتباری مکانیزاسیون از ابتدای سال تا کنون به کشاورزان این شهرستان پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی کیار ادامه داد: طی سال جاری بودجه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان برای تجهیز و توسعه مکانیزاسیون کشاورزی این شهرستان پیش‌بینی شده است که از این میزان تا کنون حدود ۶ میلیارد تومان به کشاورزان متقاضی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از تجهیزات نوین کشاورزی از ارکان توسعه و تولید پایدار در بخش کشاورزی است، افزود: این مبلغ در قالب ۱۲۰ پرونده شامل ماشین‌آلات زیربخش‌های زراعی، باغی و شیلات به بانک‌های عامل کشاورزی کیار ارسال شده که انتظار می‌رود پس از طی مراحل اداری بانکی باقی‌مانده اعتبار در نظر گرفته شده نیز به طور کامل جذب شده و موجب نوسازی و تجهیز هر چه بیشتر ناوگان مکانیزه کشاورزی در این شهرستان را فراهم سازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار