مدیر جهاد کشاورزی بروجن گفت: ۶۳ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان قلع و قمع شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹ 28 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حسن رحمانی گفت: در چهارچوب تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی بر اساس هماهنگی انجام شده مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بروجن و مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی با دادستان و فرماندهی انتظامی در اواخر آذرماه سال جاری، پرسنل امور اراضی در مزارع سیاسرد و دره‌ریز اقدام به قلع و قمع ۶۳ فقره ساخت و ساز غیرمجاز کردند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بروجن ادامه داد: متخلفین از طریق ساخت و ساز غیرمجاز اقدام به تغییر کاربری اراضی کشاورزی محل کرده که با توجه به قلع و قمع صورت گرفته حدود ۱۰ هکتار از اراضی زراعی مزارع دره‌ریز و سیاسرد آزادسازی شد.

وی با تاکید بر برخورد شدید قانونی با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در منطقه، افزود: مالکین اراضی کشاورزی قبل از هر گونه اقدام برای تغییر کاربری و ساخت و ساز در اراضی کشاورزی، برای کسب اطلاعات بیشتر به امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان بروجن مراجعه کنند.

رحمانی با هشدار به متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی، گفت: جهاد کشاورزی از طریق گشت‌های یگان حفاظت اراضی، گزارش‌های تلفنی و سامانه ۱۳۱ با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز با کمک و همراهی مراجع قضایی و عوامل انتظامی به شدت برخورد می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار