رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر از ابتدای سال جاری ۶ هزار و ۳۱۸ تماس با سامانه ۱۴۱ بوشهر برقرار شده است.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳ 03 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، محبوبه شهریاری رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۶ هزار و ۳۱۸ تماس با سامانه ۱۴۱ بوشهر برقرار شده، اظهار داشت: این تماس‌ها نسبت به بازه مشابه سال قبل ۱۰ درصد بیشتر بوده است.

وی افزود: طی سال جاری پنج هزار و ۹۸۷ تماس به‌طور مستقیم توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها پاسخ داده شده و ۳۰۰ تماس نیز در قالب بخش گویا پاسخگویی شد.

شهریاری در خصوص ثبت شکایات در سامانه ۱۴۱، خاطرنشان کرد: شکایات مربوط به بار ۷۰۹ مورد، امور مسافری ۵۵۰ و ایمنی راه ۴۷۱ مورد بوده است.

وی یادآور شد: سامانه تلفنی ۱۴۱ و اینترنتی WWW.۱۴۱.ir با هدف ارائه خدمت به هم‌وطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده‌است و کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسداد‌ها و یا محدودیت‌های اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راه‌ها بهره‌مند شوند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار