مدیر کل پست خوزستان با اشاره به رشد ۲۳ درصدی ترافیک خدمات پستی طی ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال گفت: بیش از ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار مرسوله پستی طی این مدت در داخل استان خوزستان توزیع و یا به دیگر استان‌های کشور ارسال شده است.
کد خبر: ۱۱۴۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ 10 January 2024

تابناک خوزستان: مهران حموله اظهارکرد: بالغ بر چهار میلیون و ۶۰۰ هزار مرسوله در این بازه زمانی توسط باجه‌های پستی استان قبول و به دیگر استان‌ها ارسال شد و همچنین بالغ بر ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار مرسوله پستی نیز در داخل استان توزیع شده است.

وی افزود: در ترافیک مرسولات پستی در بازه زمانی ۹ ماهه سال جاری ۱۰۰ درصد برنامه پیش بینی شده در پست خوزستان محقق شده است.

مدیر کل پست خوزستان با بیان این که ۴۱۷ فروشگاه اینترنتی در این استان دارای غرفه مجازی هستند ادامه داد: ۴۱۰ هزار مرسوله در ۹ ماهه سال جاری از بستر درگاه‌های خرید و فروش اینترنتی وارد پست خوزستان شده که ۲۵۰ هزار مرسوله نیز به دیگر نقاط کشور صادر شده است.

به گفته حموله، این خریدها بخش قابل توجهی از حجم ترافیک پستی استان را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: همگام با پیشرفت‌های روز فناوری در دنیا، پست نیزبه دنبال ارتقای سطح هوشمندسازی است چرا که با هوشمندسازی سرعت و کیفیت خدمات ارتقا می یابد.

مدیر کل پست خوزستان یادآورشد: در راستای هوشمند سازی و اقدامات صورت گرفته توانسته ایم بخشی از خدمات مانند سرویس احراز نشانی، سرویس‌های اینترنتی و صندق‌های پستی هوشمند را به شهروندان ارائه دهیم.

۸۰۰ دفترپست در خوزستان وجود دارد که از این تعداد ۳۵۰ دفترICT روستایی است.

منبع/ایرنا

برچسب ها: شرکت پست ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار