عضو شورای شهر مشهد سرزده از اتوبوسرانی بازدید کرد
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت:700 اتوبوس فرسوده و 18 دستگاه نو، در پارکینگ اتوبوسرانی مشهد خوابیده‌اند و در مجموع بیش از یک سوم اتوبوس‌های شهر مشهد متوقف هستند.
کد خبر: ۱۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱ 08 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، برزو دبیریان عصر دیروز در حاشیه پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای شهر مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هماهنگی شورای شهر مشهد سه نفر از اعضای شورا بازدیدی سرزده از ایستگاه‌ها و پارکینگ‌های اتوبوسرانی مشهد داشتند.

وی افزود: در این بازدید که اعضای شورای شهر مشهد حضور داشتند در یک موضوع اشتراک نظر دارند و آن هم این بود که تعداد توقف اتوبوس‌ها در ایستگاه‌های تعمیر و راه‌اندازی بیش از حد متعارف است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد بیان داشت: متاسفانه ما در پارکینگ‌ها بیش از 700 اتوبوس را متوقف دیدیم که این بدان معناست که بیش از یک سوم اتوبوس‌های شهر مشهد متوقف هستند و در این ارتباط تذکرات لازم را به سازمان اتوبوسرانی ارائه کردیم.

دبیریان تصریح کرد: سازمان اتوبوسرانی به ما اعلام کرد که این تعداد اتوبوس فقط در همان روز افزایش پیدا کرده ولی این توجیهات توسط شورای شهر مشهد پذیرفته نشد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: بخش عمده‌ای از اتوبوس‌های بخش خصوصی ما فرسوده است که این هم دلیلی بر توقف این تعداد اتوبوس در شهر مشهد نیست و باید بخش خصوصی نیز ناوگان خود را نوسازی کند و باید تعداد توقف اتوبوس در شهر مشهد به 250 اتوبوس برسد.

دبیریان گفت: 18 اتوبوس نو نیز در این پارکینگ‌ها دیده شد که سازمان اتوبوسرانی به ما اعلام کرد توقف این تعداد اتوبوس صفر به دلیل مشکلات فنی است که بعد از حل این مشکلات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این آمارها در حالی مطرح می شود که جهانبخش عضو کميسيون حمل و نقل شورا دیروز با گلايه از توجه نکردن شورا به بازرسي انجام شده برخي از اعضا از پارکينگ هاي سازمان اتوبوسراني، گفته بود: در يک بازديد ميداني مشاهده کرديم که ۳۰۰دستگاه اتوبوس در پارکينگ ها خوابيده است، آيا اين موضوع فقط با عذرخواهي شهردار بايد تمام شود؟ و آيا شوراي شهر در برابر اين تقلب و جابه جايي شبانه اتوبوس هاي خوابيده در پارکينگ ها به همين عذرخواهي بسنده مي کند؟


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار