استاندار کهگیلویه و بویراحمد به موضوع تغییر و انتصاب مدیران هم اشاره کرد و گفت: بار‌ها گفته‌ایم بخشی از این کار را وزرا و سازمان‌ها انجام می‌دهند و گاه انتصابات از دست استان خارج است.
کد خبر: ۱۱۴۸۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰ 13 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید علی احمدزاده در دیدار با معاون امور استان‌های شورای ائتلاف و اعضای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ولادت امام محمد باقر و همچنین آغاز ماه رجب اظهار داشت: نشست ما با جریانات و احزاب سیاسی هیچگاه قطع نشده و با همه از جمله با احزاب و افراد اصلاح طلب و اصولگرا نشست داشته‌ایم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همواره حاضریم با جریان‌ها و گروه‌ها و افراد سیاسی که در چارچوب نظام فعالیت می‌کنند نشست و گفتگو داشته باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما نیز به مانند همه ممکن است تفکر و نگرشی داشته باشیم افزود: در حال حاضر به عنوان استاندار وظیفه داریم جوابگوی همه باشیم و البته بیش از هر چیز پاسخگوی مردم هستیم.

وی با بیان این که وقت و زمانی را در شبانه‌روز برای پاسخگویی به پیام‌های مردم گذاشته‌ایم گفت: گاه تا ساعت ۲ نیمه شب پیامک‌های مردم را پاسخ می‌دهیم و همچنین گاه قبل از نماز صبح با مطالعه پیام‌های مردم پاسخگوی آن‌ها هستیم.

استاندار گفت: نشست مستمر با دهیاران و معتمدین و ریش سفیدان برگزار می‌کنیم و از سوی دیگر با تریبون‌های مختلف از جمله صدا و سیما و رسانه‌ها نیز با مردم حرف می‌زنیم و وضعیت استان را برای آن‌ها تبیین می‌کنیم.

احمدزاده بخش اعظمی از پاسخگویی به مردم را در روز‌های شنبه عنوان کرد و گفت: در سامانه سامد پاسخگوی مردم در همه مناطق استان هستیم و همچنین به صورت مستمر در شهرستان‌ها و میز خدمتی که قبل از نماز جمعه برپا می‌شود به همراه مدیران کل پاسخگوی خیل عظیمی از مردم شهرستان‌ها هستیم.

استاندار به انتخابات گریزی زد و با بیان این که ما نیز مثل هر شخص در این کشور دارای گفتمان و تفکر سیاسی هستیم؛ افزود:، اما در انتخابات وظیفه داریم همه را یکسان ببینیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به موضوع تغییر و انتصاب مدیران هم اشاره کرد و گفت: بار‌ها گفته‌ایم بخشی از این کار را وزرا و سازمان‌ها انجام می‌دهند و گاه انتصابات از دست استان خارج است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار