استاندار بیان کرد: شبکه‌هایی صدا و سیما برای سه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون – گچساران و باشت- کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی جهت تیبین و تبلیغ تدارک دیده شده است که نامزد‌های انتخاباتی افکار، اندیشه‌ها و برنامه‌های خود را با حضور در این کانال‌ها به سمع و اطلاع مردم برسانند.
کد خبر: ۱۱۴۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶ 14 January 2024
راه اندازی سه شبکه ویژه انتخابات

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، سیدعلی احمدزاده روز یکشنبه در آیین افتتاح کانال‌های انتخاباتی شبکه استانی دنا که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، حسن عابدینی مدیرکل امور استان‌های سازمان صدا و سیما، فرمانده سپاه فتح، فرماندهی انتظامی، رئوف مدیرکل صدا و سیمای استان وسایر مسئولان استان برگزار شد، گفت: جمهوری اسلامی بر دو رکن مشروعیت و جمهوریت که در قانون اساسی به آن اشاره شده پایه گذاری شده است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه در زمان غیبت امام زمان (عج) مشروعیت به دست، ولی فقیه سپرده شده است، افزود: جمهوریت به معنای اینکه مردم سرنوشت خودشان را به دست بگیرند و خود در این مهم دخالت کنند.
وی با اشاره به اینکه یکی از مواردی که اراده کردیم سرنوشت خودمان را به دست بگیریم، مجلس شورای اسلامی است، گفت: مجلس با رای مردم انتخاب می‌شوند، می‌خواهیم کسانی را انتخاب کنیم که برای ما قانون بنویسند و برای رئیس جمهور و وزرا و دولت تعیین تکلیف کند.
احمدزاده با اشاره به اینکه برای هر کسی که می‌خواهد در این کشور کاری انجام دهد به قانون نیاز دارد، گفت: ایران اسلامی یکی از کشور‌های قدرتمند و مستحکم در حاکمیت قانون است.
استاندار عنوان کرد: اسکله قانونی کشور ما بسیار مستحکم و پایدار است که با گرایش ها، دخالت‌ها و سناریونویسی‌های جریانات داخلی و خارجی به هم نمی‌خورد.
وی ابراز داشت به فرموده امام (ره) ممکن است این موارد آسیب‌هایی به انقلاب وارد کند، اما اصل نظام مستحکم است و با زلزله‌های چند ریشتری بهم نمی‌خورد.
استاندار گفت: قانون‌های محکمی بر کشور حاکم است که یکی از دلایل آن مجلس شورای اسلامی است، مجلسی که خودمان انتخاب و رای می‌دهیم و به آن قدرت بخشیدم.
استاندار با اشاره به اینکه رای دادن موضوعیت دارد، چون می‌خواهیم مقبولیت و حاکمیت را داشته باشیم، گفت: آنچه در پیش داریم مرحله‌ای از مراحل انقلاب اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: واقعه بزرگی تحت عنوان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در پیش است و مردم باید در این صحنه بزرگ پای کار باشند.
احمدزاده بر ضرورت حضور مردم پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: وظیفه ملی و اجتماعی است که مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای که منجر به اداره کشور می‌شود دعوت کنیم.
وی تاکید کرد: دشمن بوق و کرنا در دست گرفته که مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند، اجازه ندهیم مردم تحت تاثیر القائات رسانه‌ای دشمن قرار بگیرند که برای این کار نیاز به جهاد تبیین است.
استاندار بیان کرد: شبکه‌هایی صدا و سیما برای سه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون – گچساران و باشت- کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی جهت تیبین و تبلیغ تدارک دیده شده است که نامزد‌های انتخاباتی افکار، اندیشه‌ها و برنامه‌های خود را با حضور در این کانال‌ها به سمع و اطلاع مردم برسانند.
وی راه‌اندازی کانال‌های تلویزیونی را کار بزرگ و فاخر سازمان صدا و سیما دانست و گفت: ممکن است مردم نتواند پای سخنرانی‌ها بیایند، اما از طریق این کانال‌ها توان داوطلبان و نامزد‌های انتخاباتی را محک می‌زنند.
احمدزاده با اشاره به اینکه این کانال‌ها در تصمیم گیری مردم فوق العاده مهم و تاثیرگذار است، گفت: صدا و سیما بهترین مرکز جهاد تبیین است، امیدوارم داوطلبان انتخابات مجلس از فرصتی که صدا و سیما در اختیار آن‌ها قرار داده به نحو احسن استفاده کرده و در فضایی سالم به دور از تنش و اهانت خود را به مردم معرفی کنند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به وحدت و همدلی میان اعضای ستاد انتخابات استان گفت: اعضای ستاد مصمم به برگزاری انتخابات سالم هستند و امیدواریم با حضور مردم شاهد انتخاباتی باشکوه و تعیین نمایندگان شایسته‌ای برای استان و تاثیرگذار ملی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار