برزو کلانتری در سرمقاله نشریه نقش البرز نوشت: شاید باورش سخت باشد اما زمانی که عبدالهی سکان استان را در دست گرفت البرز از سهم فروش نفت فقط چهار میلیارد تومان برخوردار بود اما این مبلغ با تلاشهای صورت پذیرفته در سال ۴۰۲ به بالای صد میلیارد تومان افزایش یافته است. برای ۴۰۳ نیز با تلاش های صورت پذیرفته پیش بینی میشود این مبلغ به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد.
کد خبر: ۱۱۴۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰ 15 January 2024

کارنامه استاندار البرز از نگاه منتقد منصف(بخش دوم )

به گزارش «تابناک البرز» در شماره پیشین به نقد و بررسی منصفانه استاندار البرز پرداختیم در این شماره نشریه از بعد پیشرو بودن عبدالهی در حوزه هایی که کمتر به آن پرداخته شده است باید پرداخت. آنچه میتوان به عنوان منتقدی منصف به عملکرد دو ساله نماینده عالی دولت در استان البرز به آن پرداخت نگاه علمی همراه با به کارگیری شیوه های نوین خدمات دهی در احیا صنعت در استان می باشد به طوری که اکثر کارخانه داران و صاحبان صنایع کوچک به آن اذعان دارند.

حرکت جهادی و بسیار تاثیر گذار در جهت تقویت و حرکت رو به جلوی صنایع و اشتغال آفرینی در استان است که از بدو تاسیس استان البرز یک رکورد ویژه را برجای گذاشته است. قاطعیت همراه با برخورد دلسوزانه و پای کار آوردن بانکها پشتوانه ای شگفت انگیز برای صنایع استان پدید آورد و موتور محرکه صنایع استان را به حرکتی رو به جلو و قابل قبول هدایت نمود. از طرفی تلاش برای ایجاد زیر ساختها جهت تسهیل در حذف بسیاری از دست اندازهای اداری خسته کننده برای صنعت گران نیز میتواند بسیار حائز اهمیت باشد از صنعت که عبور کنیم نیم نگاهی هم و روند فشل و بسیار ملال آور کمسیون ماده پنج در سالهای گذشته داشته باشیم به خوبی می توان حرکت رو به جلو و تعیین تکلیف بسیاری از پروندهای ماده پنج در دوره مدیریت عبدالهی را یک رکورد کم سابقه ارزیابی نمود. روال طولانی و عدم تشکیل منظم جلسات کمسیون ماده پنج باعث دلال بازی و ورود واسطه ها و نارضایتی شهروندان را به همراه داشت که در حال حاضر با برنامه ریزی و برگزاری روتین جلسات کمیسیون ماده پنج رضایت شهروندان را به ارمغان آورده است. در خصوص تخصیص اعتبارات ناکافی برای استان نیز نگارنده اعتقاد دارد در اجرای پروژه های مهم و تاثیر گذار استان عبدالهی راهی بسیار سختی را پیش رو دارد چرا که البرز پس از تاسیس استان کمتر مورد توجه مسئولین ارشد کشور قرار گرفته است. شاید باورش سخت باشد اما زمانی که عبدالهی سکان استان را در دست گرفت البرز از سهم فروش نفت فقط چهار میلیارد تومان برخوردار بود اما این مبلغ با تلاشهای صورت پذیرفته در سال ۴۰۲ به بالای صد میلیارد تومان افزایش یافته است. برای ۴۰۳ نیز با تلاش های صورت پذیرفته پیش بینی میشود این مبلغ به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد. این مهم جز تلاش و رایزنی با مسئولان کشور جامعه عمل به خود نمی گرفت. امیدواریم در بودجه ۴۰۳ سهم البرز از مالیات واریزی به خزانه کشور اعتبار قابل توجهی را برای هزینه در داخل استان به خود اختصاص دهد. در هر صورت استاندار البرز در این دوسال راه سختی را با تلاش شبانه روزی پیموده است کمبود امکانات و اعتبارات را با تلاش مثال زدنی و رایزنی های شبانه روزی با مسئولان بالا دستی جبران نموده است. البته اخلاق مداری و روبط عمومی بسیار بالای ایشان اینجا نیز به کمک استان آمده و ورود هفتگی وزرا و مسئولین کشوری به البرز از این حرکت بسیار تاثیرگذار برای استان حکایت دارد. بعنوان منتقد منصف باید گفت بسیاری از مدیران البرز......
ادامه دارد....

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار