مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان اینکه نگاه مناطق نفت خیز برای شکوفایی علمی کشور است، گفت: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خود را مکلف برای ارتقا سطح دانش کشور و مراکز علمی کشور می داند.
کد خبر: ۱۱۴۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸ 15 January 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب علیرضا دانشی در حاشیه انعقاد قراردادهای ساخت و خرید داخل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با شرکت های داخلی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز اظهار کرد: نمایشگاه نفت امسال نمایشگاهی با کیفیت است و فضای مستعدی برای سازندگان و مجموعه های دانش بنیان و مجموعه بالادستی صنعت نفت فراهم شده تا بتوانند از ظرفیت های بخش های مختلف بهره مند شوند.

وی افزود: نمایشگاه یک بهانه است برای تبادل افکار و ارتقا فضاهای کسب و کاری که باید شکل بگیرند تا بتوان به واسطه این ارتباط شاهد رشد و توسعه باشیم و مشکلات بخش های مختلف را حل کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: در طی سال تلاش های متعدد و رایزنی های صورت می گیرد اما در طی چند روز نمایشگاه ملاقات کردن و دیدارهای شرکت ها با یکدیگر فرصت مغتنمی است که همه باید از این فرصت در جهت شکوفایی اقتصاد کشور استفاده کنند.

دانشی ادامه داد: امروز یک سری قرارداد ها برای ساخت تجهیزات وقطعات منعقد شد که ارزش اعتبار این قراردادها معادل ۴.۳ همت است و باید پس از این شرکت های سازنده با اهتمام ویژه به دنبال ساخت باشند.

وی افزود: سهم عمده ای از این قراردادها برای رفع بیکاری استان و با توجه به جایگاه ویژه استان با شرکت های بومی منعقد شده است. در این زمینه باید گفت که سازندکان بومی استان خوزستان به یک بلوغ همه جانبه دست پیدا کرده اند و باید بیش از پیش از ظفیت آن ها بهره مند شویم.

دانشی با اشاره به اینکه در بحث قراردادهای پژوهشی و تحقیقاتی وارد فاز دوم شده ایم، گفت: در طول این مدت حدود ۳۰ قرارداد پژوهشی تولید بار اول وفناورانه برنامه ریزی کرده ایم و به صورت ویژه در حال پیگیری آن ها هستیم. امروز ۹ قرار پژوهشی امضا کرده ایم و در این زمینه تلاش کرده ایم از توان

دانشگاه صنعت نفت که مظلوم واقع شده و همچنین توان دیگر دانشگاه ها و مراکز علمی استفاده کنیم.

وی افزود: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خود را مکلف برای ارتقا سطح دانش کشور و مراکز علمی کشور می داند و با دانشگاه های مختلف استان و خارج استان همکاری کرده و خواهد کرد.

دانشی با بیان اینکه نگاه مناطق نفت خیز برای شکوفایی علمی کشور است، تصریح کرد: هر بخشی نواوری آوری، خلاقیت، ورود به مرز دانش و دیدگاه های جدید داشته باشد آمادگی داریم تا با آن بخش همکاری کنیم زیرا ما خود را خادم و حامی مجموعه علمی کشور و دانشگاه ها می دانیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب عنوان کرد: راه برون رفت تحریم ها ورود به مرز دانش است و ما می توانیم و توانسته ایم و خواهیم توانست که به این مهم دست پیدا کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار