کد خبر: ۱۱۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵ 19 October 2015

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: در شرایط پسا تحریم باید تلاش ها را در مسیر توسعه و پیشرفت کشور با کار بیشتر مصاعف کرد .

محمد تقی ایرانی روز دوشنبه در مراسم عزاداری سالار شهیدان در مسجد جامع شهرک شهید چمران افزود:امروز شاهد آن هستیم که چگونه با تدبیر مقام معظم رهبری و تلاش دولت، توطئه تحریم ها شکسته شد و جهانیان به حقانیت این ملت و صلح جویانه بودن فناوری هسته ای ما اعتراف کردند.

وی ادامه داد: تحریم ها لغو شد و جمهوری اسلامی ایران توانست با درایت جایگاه عزت و افتخار خود را حفظ کند.

ایرانی یادآورشد: این امور مثبت حسن تدبیر نظام، حفظ انسجام و وحدت بین آحاد ملت بود که تحقق یافت.

فرماندار کرج ابراز امیدواری کرد: با برنامه های پیش رو و حضور مردم در عرصه های فعالیت بتوان از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را برد.

ایرانی با اشاره به قیام سالار شهیدان و واقعه کربلا گفت: حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در شرایطی قرار گرفته بودند که حتی اگر سکوت هم می کردند تاییدی بود بر فساد حکومت یزید، بنابراین با نیمه تمام گذاشتن حج و خروج از مکه ، پیام خودشان را به مردم رساندند که قصد بیعت با ظلم و فساد یزید را ندارند.

وی افزود: قیام امام حسین(ع) راه را برای بشریت روشن کرد و فرزند پیامبر خاتم (ص) بخاطر نه گفتن به حکومت جائر به دست شقی ترین افراد به شهادت می رسد اما عزت و عظمت اسلام از بین نمی رود، درس امام حسین(ع) به همه اعصار و دوره ها درس آزادگی است.

فرماندار کرج خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) الهام گرفته از قیام عاشورا و مردمی که در مقابل ظلم و ستم به پا خاستند و با اتحاد و انسجام به پیروزی رسیدند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار