دبیر ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم گفت: در این نمایشگاه توانمندی‌های ۴۰۰ شرکت تولید کننده صنعت کفش در ۳۷۰ غرفه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۹ 18 January 2024

به گزارش تابناک قم، محسن سلیمانی در حاشیه هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم، بیان داشت: هفتمین دوره نمایشگاه کفش قم بصورت کاملا تخصصی و با رویکرد تخصصی در حال برگزاری است که می‌تواند زمینه‌ساز معرفی و صادرات این محصول ارزشمند شود.

دبیر ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم ابراز داشت: در قالب این نمایشگاه ۴۰۰ شرکت در ۳۷۰ غرفه توانمندی‌های خود را در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

سلیمانی با اشاره حضور بازدیدکنندگان از شهرهای مختلف کشور، تصریح کرد: همچنین از ۳۴ میلت جهان از این نمایشگاه بازدید داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین بازدیدکنندگان خارجی از نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی قم از کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، آذربایجان، ازبکستان و هندوستان هستند.

دبیر ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم ابزار داشت: فضای اندک نمایشگاه در مقایسه با حجم بالای تقاضا جهت استقرار غرفه، مهمترین چالش هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم است.

گفتنی است هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم با حضور ۴۰۰ غرفه از ۲۶ تا ۲۹ دی ماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی قم برپا است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار