همین الان یهویی!
شنیده شده وی از اینکه بعد از 31 ماه حضور در این سمت حداقل نیم ساعت قبل از مراسم تودیع خود در جریان قرار نگرفته، ابراز گلایه کرده است.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲ 19 October 2015

به گزارش تابناک مازندران، دومین روز از هفته جاری یعنی یکشنبه26 مهرماه بخشدار مرکزی شهرستان نکا درحالی ناگهان از سمت خود وداع کرد که حواشی و پیشینه این رویداد جالب توجه است.
رضا جلاليان که از تاریخ 27 اسفند 1391 با حکم طاهایی استاندار سابق مازندران به سمت بخشدار مرکزی نکا منصوب شده بود دیروز بدون اطلاع قبلی به نشستی داخلی در فرمانداری دعوت شد که با ورود به این نشست خود را درمراسم تودیع با بخشداری یافت.
شنیده شده وی از اینکه بعد از 31 ماه حضور در این سمت حداقل نیم ساعت قبل از مراسم تودیع خود در جریان قرار نگرفته ابراز گلایه کرده است.
جلالیان درحالی جای خود را به محمودی یکی از کارکنان استانداری مازندران داد که در پس از روی کار آمدن دولت روحانی و موج تغییر مدیران منصوب شده در دولت احمدی نژاد، تلاش های پیدا و پنهان زیادی برای تغییر وی انجام شد اما با مخالفت نماینده مردم این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی این تغییر تا امروز انجام نشده بود.
این نوع تغییرات در حوزه انتخابیه بهشهر نکا و گلوگاه مسبوق به سابقه است زیرا در ماه های گذشته با تغییر مدیر آموزش و پرورش بهشهر نیز موجی از انتقادها از طرف نماینده مجلس نسبت به این اقدام روانه شد تا جایی که کار به نامه نگاری در سطح ملی و حواشی کشوری رسید.
این بار اما قضیه متفاوت است زیرا احتمال پیگیری بیشتر این اقدام توسط نماینده مجلس به دلیل نزدیک بودن به انتخابات اسفندماه و ضرورت حفظ وجهه عمومی عضو خانه ملت ضعیف است و در حقیقت نوعی زیرکی در انتخاب زمان تودیع بخشدار توسط مسئولان ارشد مازندران به کار رفته است.
بخشدار مرکزی نقش مهمی در روند اجرایی انتخابات دارد و برخی این اقدام را از این جهت مهم ارزیابی می کنند هرچند دستگاه های اجرایی عموما به عنوان مجریان انتخابات و مسئولان بی طرف شناخته می شود اما در هر صورت باید دید فضای تغییرات در دولت تدبیر با وجود انتخابات سال جاری در مازندران تحرک دیگری نیز خواهد داشت یا خیر؟
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
آقا بسه دیگه مگه قراره تا کی بخشدار باشه دوئلت عوض شد اینا نمیخوان عوض بشن؟ خیلیدیر شد دولت تدبیر تغییر تغییر
نکایی
|
United States
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
خادمی رفت و. خدمتگزار دیگر آمده
زیاد موضوع را سیاسی نکنید. به گذشته برگردید ببینید دولت محترم قبلی در طی سه ماه همه مدبران را عوض کرد این دولت بعد از 26ماه دست به تغیرات زده
هردو موفق باشند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار