استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از وظایف تامین اجتماعی در بخش درمان، تجهیز مراکز به امکانات پیشرفته و ارائه انواع خدمات در سراسر استان است.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴ 18 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری صبح امروز در بازدید سرزده از سازمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از شاخص‌های توسعه در هر کشوری، رفاه اجتماعی و پوشش بیمه‌ای است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هر چه درصد رفاه و پوشش بیمه‌ای مردم بیشتر باشد نشانگر توسعه، رشد و پیشرفت آن استان است.

وی افزود: در سال‌های اخیر شاهد نگاه عدالت‌محور در خصوص پوشش بیمه‌ای اکثر اقشار جامعه به خصوص قشر آسیب‌پذیر هستیم.

حیدری اضافه کرد: هر چه چتر حمایت بیمه تامین اجتماعی گسترش پیدا کند، آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند که این کار در واقع نوعی جهاد و مجاهدت است.

وی بیان کرد: یکی از راه‌های گسترش خدمات کمی و کیفی سازمان تامین اجتماعی، اطلاع‌رسانی دقیق قوانین و مقررات و انواع خدمت‌رسانی است که با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، رسانه‌ها و تولید محتوا امکان‌پذیر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از وظایف تامین اجتماعی در بخش درمان، تجهیز مراکز به امکانات پیشرفته و ارائه انواع خدمات در سراسر استان است که این منجر به ایجاد امید در دل مردم می‌شود.

وی عنوان کرد: کارمندان نباید به صورت رفع تکلیفی و طبق ضوابط کار کنند بلکه اقدمات خود را در سطح نیروی تراز انقلاب اسلامی، دلسوزانه و به صورت جهادی انجام دهند، به گونه‌ای که از حل مشکل مردم اطمینان پیدا کنند.

حیدری تاکید کرد: انجام کار را برای مردم ساده کنیم و کاری که امروز قابل حل است را به فردا موکول نکنیم، زیرا اگر خدمت به موقع انجام شود، برای مردم لذت‌بخش است.

وی یادآور شد: دولت سیزدهم ۵۰۰ همت برای پرداخت بدهی‌های تامین اجتماعی در سطح کشور هزینه کرده که این اقدام قابل توجه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار