کد خبر: ۱۱۴۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۹ 19 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، ۳۶ هزار متر مربع اراضی زراعی شهرستان نور به چرخه کشاورزی بازگشت

هادی باقری سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نور گفت: در پی دریافت گزارشات مردمی با موضوع دیوارکشی، تفکیک و احداث عبور در دو قطعه بزرگ اراضی شالیزاری روستای بریکلا بخش چمستان نور به مساحت ۳۶ هزار متر مربع، یگان حفاظت این مدیریت و مرکز جهاد کشاورزی منطقه (بنفشه‌ده) اقدام به شناسایی عرصه و متخلفین و اعمال تبصره ۱ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ کاربری شد.

وی ادامه داد: با توجه به سطوح قابل توجه این عرصه‌ها و زمینه‌سازی متخلفین جهت احداث شهرک‌های غیرمجاز، دستور اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ از دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب چمستان اخذ و کارشناسان این مدیریت با همراهی عوامل انتظامی شهرستان نور (پاسگاه بنفشه‌ده) اقدام به قلع مستحدثات ایجاد شده کردند.

 این مسئول ادامه داد: حفظ و حراست از بستر تولید محصولات کشاورزی خط قرمز جهاد کشاورزی است و این مدیریت به پشتوانه حمایت مراجع قضایی با تمام توان و قدرت در این مسیر خواهد ایستاد.

 باقری خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند گزارشات خود در زمینه تغییرکاربری غیرمجاز را بصورت حضوری و یا تلفنی به ستاد مدیریت یا مراکز جهاد کشاورزی دهستانها اعلام و یا با شماره ۱۳۱ تماس بگیرند.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار