هزار و ۳۰۰ مصوبه، حاصل ۲۸ سفر شهرستانی شورای اداری استان به همه شهرستان هاست.
کد خبر: ۱۱۵۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳ 18 January 2024

استاندار اصفهان در گردهمایی ائمه جمعه و جمعی از فضلا و اساتید سطوح عالی حوزه‌های علمیه استان اصفهان گفت: ملاقات‌های مردمی در دستور کار‌های اولویت‌دار معاونان استانداری است و مدیران کل استان نیز موظف هستند ساعاتی را در هفته به مردم اختصاص دهند.

سید رضا مرتضوی با اشاره به حضور مستمر در سامانه ارتباط مردمی (سامد) عنوان کرد: میز‌های خدمت در استان فعال شده‌اند و دیدار با اقشار مختلف جامعه مستمراً برگزار می‌شود.

استاندار اصفهان گفت: در مسیر حرکت استان در دولت سیزدهم، سفر‌های شهرستانی برنامه‌ریزی و حدود هزار و ۳۰۰ مصوبه برای پیشرفت و آبادانی سراسر استان گرفته شد.

وی گفت: یکی از مواردی که در استان دنبال شده، برنامه‌ریزی برای حضور مستمر وزرا و مقامات کشوری در استان است.

سید رضا مرتضوی با بیان اینکه هیچ زمانی مانند اکنون، جبهه حق و باطل رو به روی هم صف‌آرایی نکرده بودند، گفت: در این شرایط، باید انسجام ملی کشور ما به نحو شایسته‌ای متبلور شود و ضروری است در شرایطی که دشمن، تمام تلاش خود را برای فتنه‌گری در جامعه و گسست فرهنگی به کار بسته است، هوشمند و هوشیار رفتار کنیم.

وی ضمن اشاره به انتخابات پیش‌رو در اسفندماه سال جاری گفت: حضور گسترده مردم در این انتخابات در تقویت جبهه حق نقش عظیمی را ایفاء می‌کند؛ از طرفی، دشمن با استفاده از ابزار رسانه در تلاش است تا با ضعیف نشان دادنِ حضور مردم پای صندوق‌های رأی، اصل انسجام ملی جمهوری اسلامی را زیر سؤال ببرد.

وی افزود: تمام تلاش ما در استان و بدون شک در سطح ملی این است که طبق معنویات رهبر انقلاب، انتخابات در چهار راهبرد اساسی امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار