رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان کوهبنان گفت: عمل به قانون و خط قانون باید شاخص اصلی ما در انتخابات باشد و تمام عوامل دخیل در امر برگزاری انتخابات باید قانون را در سرلوحه کار خود بدانند.
کد خبر: ۱۱۵۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶ 21 January 2024

به گزارش تابناک کرمان، محمود عرب‌پور اظهار داشت: هیچ مصلحتی بالاتر از عمل به قانون نیست اعضای هیأت باز‌رسی انتخابات در کنار عوامل نظارت و اجرایی تلاش می‌کنند که همانند سنوات گذشته، انتخاباتی سالم و به‌دور از هر گونه حاشیه برگزار و مردم با حضور حداکثری پای صندوق‌های اخذ رای دشمنان را ناامید کنند.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات ادامه داد: انتخابات برای دوستداران جهموری اسلامی ایران که دل به انقلاب، ولایت و رهبری بسته‌اند مهم و مایه امید است.

عرب‌پور بیان داشت: دشمنان با القاء ناامیدی و مخفی نمودن دستاورد‌های جمهوری اسلامی به دنبال حضور حدأقلی مردم هستند، اما مردم ولایت‌مدار و بصیر ایران اسلامی همان‌گونه که در زمان‌های حساس در صحنه حاضر شدند امسال هم در ۱۱ اسفندماه حضوری باشکوه و دشمن‌شکن را در پای صندوق‌های رأی به ارمغان خواهند آورد.

وی تاکید کرد: انتخابات امسال با مشارکت حداکثری مردم باطل‌السحر بر همه نقشه‌های شوم دشمنان است و حضور در انتخابات سنگر حفظ جمهوری اسلامی است.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان کوهبنان افزود: به دنبال برگزاری انتخابات پرشور هستیم راهبرد انتخابات همان راهبرد مد نظر رهبر فرزانه و انقلاب یعنی برگزاری انتخابات در امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت گسترده مردم است.

وی ادامه داد: عمل به قانون و خط قانون باید شاخص اصلی ما در انتخابات باشد و تمام عوامل دخیل در امر برگزاری انتخابات باید قانون را در سرلوحه کار خود بدانند و با رعایت قانون و اصول انتخاباتی شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای باشیم.

عرب پور ابراز داشت: مردم شهرستان در صورت مشاهد هرگونه تخلفی مراتب را با شماره تلفن ۳۳۴۹۲۵۵۱ دبیرخانه هیأت بازرسی انتخابات شهرستان در میان و یا حضوری به فرمانداری مراجعه کنند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار