مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با ناامید کردن مردم تمام تلاش خود را برای حضور کم‌رنگ اقشار مختلف در انتخابات پیش‌رو انجام می‌دهند، گفت: مسؤولان باید با عملکرد مثبت در جامعه امیدآفرینی کنند.
کد خبر: ۱۱۵۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ 22 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، زهرا حبیبی گفت: در راستای برگزاری انتخابات پرشور مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری سفرهای شهرستانی و تعامل با بانوان فعال دولتی و غیردولتی آغاز شده است.

مدیرکل امور بانوان استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تا کنون سه سفر شهرستانی به اردل، کیار و خانمیرزا انجام و با بانوان فعال تشکل‌ها و دستگاه‌های اجرایی جلساتی در خصوص نقش موثر زنان در انتخابات برگزار و به ارائه راهکارها و پیشنهادات حضور این قشر در انتخابات پرداخته شده است.

وی با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات، افزود: انتخاب گزینه‌‌ شایسته و تراز انقلاب اسلامی و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای در سرنوشت کشور و استان بسیار موثر است از این رو همه اقشار باید در انتخابات شرکت کنند.

حبیبی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با ناامید کردن مردم تمام تلاش خود را برای حضور کم‌رنگ اقشار مختلف در انتخابات پیش‌رو انجام می‌دهند اما مسؤولان باید با عملکرد مثبت باعث ایجاد امید در بین مردم شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار