معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فرمانداران و مسؤولان بنیاد شهید استان مراقب باشند که یادواره‌های شهدا میدان جولان تبلیغات انتخاباتی داوطلبان نشود.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶ 23 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محسن حسین‌میرزایی صبح امروز در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت چهارمحال و بختیاری گفت: اگر چه انجام کار‌های عمرانی برای توسعه کشور و استان مهم و ضروری است، اما نباید از اهمیت فرهنگ غافل شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تنها راه برون رفت از مشکلات موجود ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان است.

وی افزود: برگزاری مستمر جلسات ترویج فرهنگ و شهادت باید در همه شهرستان‌ها انجام شود و فرمانداران باید به این مهم توجه جدی داشته باشند و مردم باید خروجی جلسات را لمس کنند.

نصب تمثال شهدا در همه شهر‌ها و روستا‌ها انجام شود

حسین‌میرزایی اضافه کرد: همه کوچه‌ها و محلات چهارمحال و بختیاری باید مزین به تمثال و نام شهدا شود و باید این کار در همه شهر‌ها و روستا‌های این استان انجام شود.

وی بیان کرد: نصب تندیس شهدا در شهرستان‌های مدنظر توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پیگیری تا در اسرع وقت انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همه مکان‌های در دست افتتاح، میادین و اماکن عمومی باید به نام شهدا مزین و افتتاح شود.

یادواره شهدا میدان برای جولان تبلیغات انتخاباتی داوطلبان نشود

وی تاکید کرد: با توجه به همزمانی روز گرامیداشت شهدا و انتخابات باید فرمانداران و بنیاد شهید استان مراقبت باشند که یادواره شهدا میدان جولان تبلیغات انتخاباتی داوطلبان نشود.

حسین‌میرزایی با اشاره به غبارروبی همه گلزار‌های شهدا در ایام الله دهه فجر، افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی برای چاپ کتاب شهید الیاس احمدی و برگزاری یادواره شهدا همکاری کنند تا به بهترین نحو انجام شود.

وی یادآورشد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همه دستگاه‌های اجرایی باید یک درصد از درآمد خود را به این سرفصل اختصاص دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار