مدیر عامل نفت و گاز گچساران خبر داد:
مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران از افزايش پروازهاي هفتگي مسير رفت و برگشت گچساران-تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ 24 January 2024

به گزارش تابناک از گچساران،مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران از افزايش پروازهاي هفتگي مسير رفت و برگشت گچساران-تهران خبر داد.

به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران، مهندس غلامرضا كمالي مديرعامل اين شركت گفت: دومين پرواز هفتگي گچساران- تهران با هواپيماي CRJ200 متعلق به شركت هواپيمايي پارس‌اير، با ظرفيت 47 مسافر از هفته آينده برقرار مي باشد.
وي اظهار داشت: طبق برنامه هفتگي، اين هواپيما در روزهاي سه شنبه حوالي ساعت 10 و 30 دقيقه از تهران پرواز كرده و حوالي ساعت 11 و 50 دقيقه در فرودگاه گچساران مي نشيند و پس از 25 دقيقه توقف، در ساعت 12 و 15 دقيقه دوباره اين فرودگاه را به مقصد تهران ترك مي كند.
مهندس غلامرضا كمالي افزود: همشهريان عزيز گچساراني مي توانند جهت رزرو بليط كلاس اكونومي اين هواپيماي چارتر، از طريق سايت https://charter724.agency اقدام نمايند.
به گفته مديرعامل شركت نفت گچساران، هواپيما CRJ200 يكي از ايمن ترين هواپيماهاي حال حاضر دنياست كه موتور آن جنرال الكتريك است كه در سال 2018 وارد ايران شده است و مسير تهران-گچساران را به مدت يك ساعت و 20 دقيقه طي مي كند.
كمالي تصريح كرد: با پيگيري هاي صورت گرفته در روزهاي آينده پرواز جديد ديگري در روزهاي چهارشنبه  اضافه خواهد شد و اين خدمتي ديگر از نفت به مردم منطقه است.

https://chat.whatsapp.com/K3HZ13yWcbN5VlmsaULmUu

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار