استاندار کرمان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر انتخابات خواستار پیوست انتخاباتی برای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 24 January 2024

به گزارش تابناک کرمان، محمدمهدی فداکار بعدازظهر امروز چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: در دهه فجر دستاورد‌های انقلاب اسلامی بیان و آرمان‌های انقلاب هم بازخوانی می‌شود.

وی بیان کرد: فضای عمومی شهر برای دهه فجر آماده شود و ویژه‌برنامه‌های بسیاری در استان کرمان به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

تدابیر امنیتی برای راهپیمایی دهه فجر انجام می‌شود

استاندار کرمان ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن مهمترین برنامه ایام‌الله دهه فجر است، تدابیر امنیتی برای این راهپیمایی انجام می‌شود و باید برنامه‌های جذاب برای راهپیمایی ۲۲ بهمن پیش‌بینی شود.

فداکار بر استفاده از توان مردم در برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و ابراز داشت: از مردم بخواهید، جمله‌های آهنگین را برای راهپیمایی ۲۲ بهمن ارائه کنند تا برای شعار دادن مورد استفاده قرار گیرد.

وی اضافه کرد: دستاورد‌های انقلاب اسلامی باید در دهه فجر برای مردم بیان شود.

وی اظهار داشت: نشست‌های خبری در دهه فجر با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف برگزار شود.

استاندار کرمان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر انتخابات خواستار پیوست انتخاباتی برای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان شد.

وی عنوان کرد: دهه فجر نماد اتحاد ملی است و مراقب باشید که زمینه سواستفاده انتخاباتی در برنامه‌های دهه فجر و ایجاد رانت برای افراد خاص فراهم نشود.

کمیته‌های دهه فجر دستاورد‌های انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنند

امام جمعه کرمان نیز در سخنانی اظهار کرد: کمیته‌های دهه فجر باید بستر جشن و شادابی را فراهم کنند و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنند و برنامه‌ها به نحوی باشد که در مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی خواستار ارائه برنامه‌های جذاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شد.

برگزاری جشن‌های دهه فجر با حضور اقشار مختلف

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در سخنانی اظهار کرد: کمیته‌های ستاد دهه فجر استان کرمان تشکیل شده است و ارزیابی کمیته‌ها انجام می‌شود.

حسین انجم‌شعاع ادامه داد: مراسم ۱۲ بهمن‌ماه سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور در محل مصلای امام علی (ع) کرمان و ویژه‌برنامه مهمانی لاله‌ها در ۱۹ بهمن‌ماه در گلزار شهدا برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: پیشرفت‌ها و دستاورد‌های زیادی با وجود همه مشکلات داشته‌ایم که بیان این دستاورد‌ها موجب امیدآفرینی می‌شود.

انجم‌شعاع از برگزاری جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف در کرمان خبر داد و افزود: یادمان شهدای حادثه تروریستی کرمان هم در کانال یادمان امام راحل در برنامه‌های دهه فجر گذاشته می‌شود.

اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه توسط بسیج در دهه فجر

مرادی مسؤول کمیته بسیج ستاد دهه فجر استان کرمان اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در ۳ محور جهاد تبیین، جهاد نشاط و جهاد خدمت‌رسانی طی دهه فجر در استان کرمان توسط بسیج انجام می‌شود.

وی ادامه داد: رزمایش فعالان فرهنگی هنری، آغاز اعزام راهیان‌نور دانش‌آموزی و دانشجویی در دهه فجر از دیگر برنامه‌های کمیته بسیج است و چهارشنبه‌های امیدآفرینی از دهه فجر تا انتخابات را داریم که شامل برنامه‌های امیدآفرینی و خدمت‌رسانی می‌شود.

مرادی از برگزاری آیین چهلم شهدای حادثه تروریستی کرمان در ۲۱ بهمن‌ماه جاری در محل گلزار شهدا خبر داد.

تشکیل ۱۷۵ پرونده جانبازی برای حادثه‌دیدگان جنایت تروریستی کرمان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز در سخنانی اظهار داشت: خانواده شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان تحت پوشش بنیاد شهید قرار گرفتند و اطلاعات خانواده‌های آن‌ها هم ثبت سیستم شد و بزودی از خدمات بنیاد شهید بهره‌مند می‌شوند.

ایرانمنش ادامه داد: ۸۵ پرونده جانبازان حادثه تروریستی کرمان را به تهران ارسال کرده‌ایم و امیدواریم رأی جانبازی این افراد تا اوایل هفته آینده اعلام شود و حدود ۹۰ پرونده جانبازی هم برای سایر افراد حادثه دیده تشکیل شده است که یک یا دو روز در بیمارستان حضور داشته‌اند.

به گزارش فارس، برگزاری جشنواره سرود استانی، جشن‌های محله‌ای در مساجد، مسابقات کتابخوانی، ویژه‌برنامه‌های کودک و نوجوان، آذین‌بندی سطح شهر، جشنواره روستایی و عشایری، یادواره شهدا، گفتمان‌های الگوی سوم زن، کارگاه‌های آموزشی و مهارتی زندگی از دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در استان کرمان است.

همچنین یک‌هزار و ۱۰۰ برنامه در حوزه ورزش و جوانان، جشن جامعه ورزش، اجرای ویژه‌برنامه در ۵ هزار و ۴۰۰ مدرسه، نواختن زنگ انقلاب، افتتاح ۴۵ پروژه آموزشی، افتتاح مدرسه شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی کرمان، برپایی اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت، مسابقات فرهنگیان، برگزاری نشست‌های خبری و ارائه پیوست انتخاباتی برای برنامه‌های دهه‌فجر ازجمله برنامه‌های دهه فجر در استان کرمان به‌شمار می‌رود.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار